Kijk verder.. stond eerst de Leopard, maar die heb ik terugetrokken uit competitie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Martin Dogger zei:Ik heb de Tamiya 2A6 zien staan bij Rob Trommelen, maar dat is volgens mij een Duitse versie.
Wat moet er allemaal aan gebeuren om een 2A6 NL te fabriceren?
Groet, MartinD
Nee, want ik schreef ook dat ik de Tamiya Leopard 2A6 bij Rob heb zien staan. Dat is een Duitse versie (volgens mij).Marijn Dekker zei:Martin bedoel je van A4 naar A6?
Martin Dogger zei:He Eric,
Hoe is deze kit qua details, pasvorm, etc?
Ik heb de Tamiya 2A6 zien staan bij Rob Trommelen, maar dat is volgens mij een Duitse versie.
Wat moet er allemaal aan gebeuren om een 2A6 NL te fabriceren?
Groet, MartinD
Wouter Smit zei:waar blijft die update Eric?
WOuter
Die doos ken ik!Eric de Graaf zei:Na lang beraad en gewoon niet tevreden met het resultaat heb ik besloten om onderstaande modl te gaan bouwen.
![]()
Uiteraard druk op zoek naar foto's van de NL Centurion.
Updates zullen tijdens de bouw volgen.
Groeten Eric
Oscar Becker zei:Kep m ook gekocht voor deze FOC. Succes met bouwen Eric.
Groet
Oscar
Geert Wierstra zei:Sorry, grote vriend.
Gewoon overnieuw beginnen.
Het lijkt niet 😀
groeten,
Geert
j.w.stokkers zei:Nu nog een een FAMO om dat ding op te zetten Eric! Misschien heeft een lid in de buurt nog wel een mooie gebouwde FAMO staan voor weinig!! Oh wacht even jij had toch zelf een FAMO??? Die hebben we eigenlijk nooit meer gezien, of toch wel op foto's????
Je bent lekker bezig en zoals de eenzame bouwer uit Joure al schreef:
postief in 1 zin 🤣 🤣 🤣
JW
j.w.stokkers zei:Nu nog een een FAMO om dat ding op te zetten Eric! Misschien heeft een lid in de buurt nog wel een mooie gebouwde FAMO staan voor weinig!! Oh wacht even jij had toch zelf een FAMO??? Die hebben we eigenlijk nooit meer gezien, of toch wel op foto's????
Je bent lekker bezig en zoals de eenzame bouwer uit Joure al schreef:
postief in 1 zin 🤣 🤣 🤣
JW
Geert Wierstra zei:Tja eric, die kleur.
Het voelt als en warme deken deze topic Eric. geweldig hoe je kleurnuance's naar voren laat brengen op deze toch overschaalde mastodont.
Als een engel zijn de decals neergevloeit op dit stalen geweld.
het draperen van de netten zo uit je losse hand doen mij verbleken, echt ongelofelijk hoe dit uit de hand van de drapeer meester neder daalt op jou
gevoelige plaat.
Graag zou ik dit kunstwerk op de volgende bouwavond ( WAAR IEDEREEN EEN KWARTIERTJE LATER KOMT ) aanschouwen en wellicht dat we samen tot de conclusie
komen dat modelbouw de hobby is om met beide benen op de grond te blijven.
Grote vriend,
tot volgende week
je Geert