Bas Hermsen
Lid van de TWENOT
Leuke toevoeging Jan, die platen. De gele vlakken erop breken het geheel goed. Nu nog fijnere chipjes plaatsen om de de bestaande chips en dan verweren. De nattigheid zou ik nog aanpakken met hele dunne vernis en dan spetters aanbrengen zoals ik op de bouwavond zei, maar dan heel dun. Kun je naderhand altijd nog bepalen om een extra laagje aan te brengen. Ik moet wel zeggen dat de strepen in het echt niet zo dik lijken, verdere blending was wel iets mooier geweest, maar dit is nog aan te passen.
Net zoals Martin wil ik zeggen dat het de beste manier is om nieuwe technieken zo uit te proberen. Dat alles niet meteen helemaal lukt dat hoort erbij. Heb ik zelf ook last van / maakt er gebruik van 😉 Stilstand is immers achteruitgang 😀 Lekker doorgaan...
Net zoals Martin wil ik zeggen dat het de beste manier is om nieuwe technieken zo uit te proberen. Dat alles niet meteen helemaal lukt dat hoort erbij. Heb ik zelf ook last van / maakt er gebruik van 😉 Stilstand is immers achteruitgang 😀 Lekker doorgaan...