@Luc: = inderdaad rode menie of primer. De bodem van de Panters waren hier mee geschilderd.
Ik kan er ook niets aan doen Nu vind ik persoonlijk de drie kleurtjes samen wel iets hebben
🙂
Zoals beloofd...UPDATES
Vandaag de derde basiskleur gezet: Elfenbein (interieur "wit").
Let wel : Is nog steeds het ruwe airbrushwerk zonder enige correctie. Die moeten de komende tijd nog komen. Het lijkt nu, bij het basisschilderwerk, stevig vooruit te gaan maar dat gaat de komende tijd stagneren. In de planning is voor het schilderwerk 7 weken voorzien en die zal ik echt wel nodig hebben... . Ook de andere interieurelementen (kisten, stoelen, radio,...) wachten nog op hun verfjasje.
Het basiskleurenprogramma is niet makkelijk om te plaatsen. Overal hoeken en kanten én vooral continue in de diepte werken.
Maar! : Ik heb er weer veel van opgestoken !
Ik begin te beseffen dat er aan de binnenkant van zo'n model meer tijd gaat zitten dan aan de buitenkant.
Volgende stap zijn her en der correcties aanbrengen. Stofjes of puntjes weghalen, kleine correcties aan onderdelen die nu pas hun kleine onvolmaaktheden tonen,...
Die zijn echter wel niet zo spectaculair om te posten. (Is niet veel aan te zien...)
Tot devolgende,
Groeten,
Staf