- Interesses
- Wiel- en rupsvoertuigen van de Koninklijke landmacht
- Schalen
- 1:72
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar begin ik ook aan te denken want het zit overal waar ook luiken zitten. Wel een wat ingewikkelde manier…Is het een vergrendeling mbv de stang? De luiken van de kisten worden er mee afgesloten via een enkel hangslot?
Het was (is?) sowieso verstandig om spullen achter slot en grendel te bewaren, in mijn diensttijd verdween er van alles, als je ze de kans geeft stelen ze je de suiker uit de koffie.Het zit wel vast met een hangslot. Je zou bijna denken dat het iets kostbaars is 😁

Laatste redmiddel inderdaad …Of een hoes eroverheen 😉

Ik laat me positief verrassen. Met een goede verflaag komen die details juist tot hun recht.Dit betekend ook dat ik dit pracht model nu (tijdelijk) in mijn bezit heb om het te voorzien van een verf laag.
vertel!deze samenwerking met Martin heeft een speciale reden
….komt vanzelf ….. 🤫vertel!

Oud… eh ja ….. klopt…dank je. Ik heb hem net nog meegemaakt begin jaren zeventig. “Gompie nog een knuffie” was zo’n uitspraak die is blijven hangen. Dus toen ik de naam zag van deze groene walrus op deze groene tank …Hahaha, en als je weet wie of wat Gompie was dan ben je echt oud.
Nee, is wel in de buurt van Zeeland maar ik vertrek voor mijn werk zaterdag naar het buitenland (verder dan België) voor een aantal dagenKomt je toevallig naar Hoboken komend weekend, Walter?
We moeten toch niet weer Meteo Marokko in de gaten gaan houden, he Walter? 🫨verder dan België)
Ik neem aan dat je bedoelt dat de kwaliteit helaas niet geweldig is. Ik vind het nog geen eens zo slecht. Ik had minder verwacht toen ik deze als kaal en basic 3D geprint figuurtje zag. Probleem is ook dat er wat betreft KL figuren niet veel alternatieven zijn. Je ziet dus wel bij deze figuren dat de gezichten weinig expressie hebben en dat is jammer……. Tja.. de kwaliteit is helaas geweldig. En als je het afzet naar de mooie bouw van Walter vind ik dat we wat anders moeten verzinnen…
Nee richt je aandacht op het grensgebied Oostenrijk - Slovenië dit keer.We moeten toch niet weer Meteo Marokko in de gaten gaan houden, he Walter? 🫨
…. Tja.. de kwaliteit is helaas geweldig. En als je het afzet naar de mooie bouw van Walter vind ik dat we wat anders moeten verzinnen…