- Interesses
- Nederlandse militaire voertuigen vanaf jaren zestig zowel in 1:1 als 1:35.
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- AMX-13/105mm, NEKAF-TOW groep, Centurion Mk5/2, Dodge WC54, YP408, VW T2a KMAR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

De arm zit nog provisorisch op zijn plaats
Dankjewel voor je oplettendheid. Ik heb een Resicast figuurtje met een arm van .?. gebruikt. Na demontage een foto gemaakt van deze en een Resicast arm:maar ik vind de arm te groot overkomen, alsof het een arm is van iemand die 1,90 m lang is op een bestuurder van 1,75 m of zo

Ben benieuwd naar zijn rondetijden 😁
Deze heeft ook nog eens racevelgen 🙂

Vraag blijft hoe ik die vorm kan maken ….maar ….goed begrip is de sleutel tot de oplossing!
Door hem niet hol te maken moet dat toch redelijk te doen zijn? Dik genoeg maken dat de hobbel er ook bij kan, en dan afvijlen en -schrapen waar hij minder dik is. Dan graveer je nog even de patronen erin en klaar 😉Vraag blijft hoe ik die vorm kan maken

Ik vind hem er geslaagd uitzien voor dit soort modellen.in eindstadium van de Saracen

Mocht dat te dik/sterk blijken te zijn om het mee te doen, dan heb ik eventueel wel een beetje Tamiya Pla-Paper voor je, dat is dunner en vooral flexibeler dan 0,13 mm Evergreen.volgende stap is in evergreen sheet!

Mooie opzet, Reitze!Vanavond de eerste ruwe opzet gemaakt voor een klein diorama voor de Renault r35