- Schalen
- Echte voertuigen
- 1:35
- Nu bezig met
- Goeie vraag..... volgende vraag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je favoriete bezigheid 😉Tijd om aan de tracks te beginnen.

deze fraaie kleur doet me denken aan de bananen bavarois die mijn moeder vroeger nogal eens maakte.eerder rottende banaan dan vers:
Obk: oefening baart kunst. Ik vind hem er op de foto goed uitzien.geoefend met m'n airbrush

Je nu ook weer een nieuwe doos “mag” opentrekken of bestellen? 😎😉Gaat dit nou echt betekenen dat
Prachtige aanwinst voor je vitrine kast, Mooie variatie van veelal vroeg oorlogs materieel.de 10 die het verst gevorderd zijn
ja leuk 😄 dat zijn nu wellicht Bananaramama's en misschien ook al wel Bananaroma's 😉Bananarama (óók model kids) uit de jaren '80
Ben benieuwd wie dan de Fun Boy Three zijn…
😱 nee.....neee.....NEEEEEEEE......of toch? 😁 Nieuw bestellen sta ik mezelf nog niet toe, de stash begint uit de hand te lopen. Een nieuwe doos opentrekken? Dat zit er wel aan te komen maar eerst moeten die op de foto echt af zijn, anders weet ik het wel weer 😓, [het is niet altijd makkelijk om mij te zijn 😂]Je nu ook weer een nieuwe doos “mag” opentrekken of bestellen? 😎😉
Thanks, die periode spreekt me het meest aan. Al heb ik echt wel een tijgertje en vuurvliegje in de vitrine staan.Mooie variatie van veelal vroeg oorlogs materieel.
Ik plaats de rubber dop, nr D90 😉. Heb je nog iets aan Quickwheel Wheelmask @Hilbert Zuijdendorp ? Geef maar n pb dan.binnenkant van de loop

Mooie kleuren Jacco. Ik zou het geel nog wat verweren. Terwijl de rest gezandstraalt is door zand, zon en wind lijkt het geel nog intact.
Dit stelt moddercamouflage voor die weggesleten is door de bemanning, weer en wind
dat de bemanningen redelijk secuur te werk zijn gegaan bij het aanbrengen van de modder
meer slijtage geen slecht idee is, maar ik vraag me af hoe ik dat moet doen

bijna dan... nu dat alleen nog wat aandikken om het effect van het camo 'patroon' overtuigend te doorbreken 💪😉Dat is precies wat ik ook gedaan heb 🙂 Daarom kale plekken op de voorkant van de romp, aan de voorkanten en het dak van de toren, enz.