8,8cm FlaK 36 (1:35 Dragon 6260)

hoe staat het met de 88-er
hoi Eric, bedankt voor je belangstelling maar het vervolg is ook voor dit project weer onzeker 🤔

Een aanleiding is terug te lezen in de tweede helft van deze post.

De wérkelijke aanleiding van o.a. al die kwakkelende projecten zit echter dieper... iets waar ik samen met een deskundige onlangs
ben achter gekomen : Ik heb het verlies van mijn vriendin (in 2013) nog steeds niet goed verwerkt.
Er is een traject gestart en ik ben benieuwd...

Intussen hou ik me aan wat ik in die voornoemde post zei : proberen het internetten te verminderen en lekker oncomfortabel bezig te blijven met
een WO1 tweedekker 😉

groet ✌️

Bedankt mannen 🙂 👍

vergeet niet dat ik nog een hoop plezier heb hoor... ben zeker niet depressief ofzo.... ik zit mezelf in de weg en waarom ik dat doe mag nu wel eens
opgehelderd worden zodat ik heel wat meer uit het leven kan halen dan nu.

hoi Eric, bedankt voor je belangstelling maar het vervolg is ook voor dit project weer onzeker 🤔

Een aanleiding is terug te lezen in de tweede helft van deze post.

De wérkelijke aanleiding van o.a. al die kwakkelende projecten zit echter dieper... iets waar ik samen met een deskundige onlangs
ben achter gekomen : Ik heb het verlies van mijn vriendin (in 2013) nog steeds niet goed verwerkt.

Intussen hou ik me aan wat ik in die voornoemde post zei : proberen het internetten te verminderen en lekker oncomfortabel bezig te blijven met
een WO1 tweedekker 😉

groet ✌️

Bedankt mannen 🙂 👍

vergeet niet dat ik nog een hoop plezier heb hoor... ben zeker niet depressief ofzo.... ik zit mezelf in de weg en waarom ik dat doe mag nu wel eens
opgehelderd worden zodat ik heel wat meer uit het leven kan halen dan nu.
Alweer 10 jaar??? Damn...
Hoe dan ook, veel succes, man.
Vraag me wel 's vaker af wat dat is; goed verwerken....
Ik heb zelf niet zo heel erg lang geleden ervaren wat het betekent te kunnen vergeven.... De last die weg viel, de ruimte om te ademen dat dat schiep....
Hoop dat jij iets soortgelijks mag ervaren.

een WO1 tweedekker 😉
Ik hoop dat je de dingen onder ogen mag zien er bewust mee om leert gaan. Dat is vaak ook een weg van vallen en opstaan. Maar als je eraan werkt, kom je er meestal sterker uit.

En ik hoop dat je energie, voldoening uit dingen weet te halen. Dat is iets persoonlijks. En die dingen mag je doen op een manier die bij jou past.

Sterkte in alles.

Hartelijke groet, Jan

Toen ik laatst bij je was om wat af te leveren hebben we fijn gesproken. Dapper dat je dit ook zo deelt met de groep en dat is ook belangrijk bij bewuste en onbewuste verwerking! Je bent een fijne vent en ik gun je zo enorm de rust en balans die een mens nodig heeft. Bouw lekker wat je wilt en werk ondertussen met hulp verder aan jezelf. 💪🏻

Peter, er is (gelukkig) meer in het leven dan een hobby.
Onverwerkt verdriet kan een mens goed dwars zitten, het is dan ook fijn dat je hier hulp bij krijgt.
Ik hoop dat je snel weer de oude bent!
Sterkte met dit proces.
Groeten uit Arnhem

Sterkte Peter! Wat mij geholpen heeft is mezelf af te vragen of ik dingen wel wíl verwerken, en als dat niet kan, of ik dat dan wil dragen en de hobby misschien even niet al te serieus neem. Succes met de WO1 vliegmachine. Groet, Anne

Toen mijn vrouw overleed was een van de dingen die de rouwtherapeute voorstelde, ga iets doen wat je deed voor je haar kende.. vandaar dat ik weer begon met bouwen... sterkte met jouw manier van verwerken!

Bedankt jongens !! 🤟🙏

laat ik dit zeggen... na 10 jaar is duidelijk dat het verdriet geen spelbreker meer is en ook het gemis is dragelijk geworden....
Het is het "gewoon mijn gang gaan" wat ik steeds probeer maar dan steeds weer niet en steeds moeilijker volhou...
Ik heb wel vermoedens maar ook teveel fantasie en besef dat ik het niet alleen kan oplossen... tijd dus voor een mentale schoonmaak !

Heee Peter,
Een nieuw jaar, een nieuwe start! Sterkte, en dapper dat je er zo open over bent.

Hallo Peter,

Erg vervelend om te horen dat je knelpunten ervaart. Als ik je zo hoor dan heb je het goed in de smiezen. Hou dat vol! Uit ervaring weet ik dat het erg diep kan zitten maar ik heb niet het idee dat het een onbegonnen zaak is.

Heel veel sterkte en zoals ik je (op het forum) ken, ga je er zeker komen.

🙏🏻

Sterkte Peter, we kennen elkaar niet echt maar ik kwam er een paar jaar geleden achter dat ik bi-polair was/ben
Lange weg afgelegd sinds toen, ik ben vaak een klootzak geweest en vond dat de normaalste zaak van de wereld. Ik heb ook te maken gehad met verlies en ben sinds mijn eigen therapie voltooiing een vrijwilliger om mensen te helpen na traumatische gebeurtenissen en rouw. Dus als je een luisterend oor wil wat het ook begrijpt, altijd goed! En moedig ben je, moediger dan ik was destijds, succes!

Terug
Bovenaan