Tini Hendriks
Lid van de TWENOT
- Interesses
- van Little Willie tot Leopard A4A1
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- Nu bezig met
- PLASTIC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
da's inherent aan mijn manier van werken geloof ikCatch 22
hoi Eric, bedankt voor je belangstelling maar het vervolg is ook voor dit project weer onzeker 🤔hoe staat het met de 88-er
hoi Eric, bedankt voor je belangstelling maar het vervolg is ook voor dit project weer onzeker 🤔
Een aanleiding is terug te lezen in de tweede helft van deze post.
De wérkelijke aanleiding van o.a. al die kwakkelende projecten zit echter dieper... iets waar ik samen met een deskundige onlangs
ben achter gekomen : Ik heb het verlies van mijn vriendin (in 2013) nog steeds niet goed verwerkt.
Er is een traject gestart en ik ben benieuwd...
Intussen hou ik me aan wat ik in die voornoemde post zei : proberen het internetten te verminderen en lekker oncomfortabel bezig te blijven met
een WO1 tweedekker 😉
groet ✌️
Alweer 10 jaar??? Damn...Bedankt mannen 🙂 👍
vergeet niet dat ik nog een hoop plezier heb hoor... ben zeker niet depressief ofzo.... ik zit mezelf in de weg en waarom ik dat doe mag nu wel eens
opgehelderd worden zodat ik heel wat meer uit het leven kan halen dan nu.
Ik hoop dat je de dingen onder ogen mag zien er bewust mee om leert gaan. Dat is vaak ook een weg van vallen en opstaan. Maar als je eraan werkt, kom je er meestal sterker uit.De wérkelijke aanleiding van o.a. al die kwakkelende projecten zit echter dieper... iets waar ik samen met een deskundige onlangs
ben achter gekomen : Ik heb het verlies van mijn vriendin (in 2013) nog steeds niet goed verwerkt.
Er is een traject gestart en ik ben benieuwd...
Intussen hou ik me aan wat ik in die voornoemde post zei : proberen het internetten te verminderen en lekker oncomfortabel bezig te blijven met
een WO1 tweedekker 😉