- Interesses
- WOII Duits, Slag om Arnhem
- Schalen
- 1:16
- 1:35
- Nu bezig met
- King Tiger 1/16, Ammo Trailer M10
Sinds ik zo’n 20 jaar geleden in Purmerend het boekje “German Armored Units at Arnhem” kocht en inkeek was er 1 foto die ik nog een keer wou proberen na te bouwen. En, beste lezers, vrees niet, Truus, de Professor en een rework van de Soldaat komen er ook nog zeker aan en de M10‘s komen ook helemaal goed maar na enkele maanden alleen maar 3D tekenen en printen en handleidingen schrijven moet er ook een keer weer geplakt worden…..
Dit zijn de pakketjes, op een boerenkar na maar ik weet nog niet hoe ik die binnen moet smokkelen, met als hoofdacteur de RFMPanther G full interior met zo’n 2000 onderdeeltjes:

Het gaat om een Panther die ten westen is afgeschoten door de 214 infanterie brigade van 43 Wessex divisie op vrijdag 22 september om ongeveer 18:30. De tank is totaal uitgebrand:

Het kiekje wat ik dus na wil bouwen is als volgt:

Weet niet of ik het ruitjesoverhemd meepik maar voor het eerst sinds tijden ga ik me weer aan figuren wagen dankzij @Peter van Dijk zijn tip:

Tot zover……
p.s. Denk niet dat ik alle 2000 deeltjes van de Panther ga gebruiken🤪
p.s.p.s. Bedankt Marcel voor de transpiratie😉
p.s.p.s.p.s. Sorry Annemieke, geen huishoudgeld deze maand🤣
Dit zijn de pakketjes, op een boerenkar na maar ik weet nog niet hoe ik die binnen moet smokkelen, met als hoofdacteur de RFMPanther G full interior met zo’n 2000 onderdeeltjes:

Het gaat om een Panther die ten westen is afgeschoten door de 214 infanterie brigade van 43 Wessex divisie op vrijdag 22 september om ongeveer 18:30. De tank is totaal uitgebrand:

Het kiekje wat ik dus na wil bouwen is als volgt:

Weet niet of ik het ruitjesoverhemd meepik maar voor het eerst sinds tijden ga ik me weer aan figuren wagen dankzij @Peter van Dijk zijn tip:

Tot zover……
p.s. Denk niet dat ik alle 2000 deeltjes van de Panther ga gebruiken🤪
p.s.p.s. Bedankt Marcel voor de transpiratie😉
p.s.p.s.p.s. Sorry Annemieke, geen huishoudgeld deze maand🤣