- Interesses
- Wiel- en rupsvoertuigen van de Koninklijke landmacht
- Schalen
- 1:72
Ongeloofelijk! Ik ben benieuwd naar de foto's als het frame in elkaar is geklikt 😉
Super gedetailleerd Walter!
Super gedetailleerd Walter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar als de buizen in het rek op het voertuig zitten ….staat er ook geen tent meer! 😉Werken de klauwkoppen ook? Zo niet, waarom niet? Fraai geheel, komt er straks ook een extra set sporen op de ondergrond met alleen de tent op locatie? Misschien met wat werklampjea erin? Je hebt de toon gezet tenslotte dus nu verwachten we...

Dat kan niet die nagels zijn geverfdJe zou toch bijna denken dat ie speciale nagels heeft om zo’n kleine stukjes evergreen te bewerken 🤔?
Bekijk bijlage 32179
Juist wel, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen...Dat kan niet die nagels zijn geverfd

Wel praktisch op het voertuig. De tent had een soort perspectief. Waarom niet: houd het simpel.de tent zal ook niet helemaal recht zijn geweest dus.
Sterkte Walter...ik leef met je mee 😌Nu wordt het verder een kwestie van gewoon afbouwen van een YPR-765.

Dat is volgens mij een PRCO-B. Voor de PC, met o.a. extra radioOok hebben er 25mm PRI versies met het tentframe aan de rechterzijde rondgereden…….
Voor alle andere PRCO-uitvoeringen wordt „een M 26 toren” of „een M 113 toren” genoemd, dus een commandovoertuig met PRI-toren is een PRCO-B. Er wordt zo te zien alleen nergens iets gezegd over wat er aan de zijkanten van het voertuig opgeborgen is, alleen binnenin en bovenop. De enige plek waar bijvoorbeeld de aanbouwtent genoemd wordt, volgens de index, is in het bijschrift van twee foto’s van de PRCO-C1.Het voertuig is evenals de pri uitgerust met een toren voor een 25 mm wapen en de daarbij behorende 7.62 coax. mitrailleur.
Die gedachte had ik ook maar ik lees gelijk ook dat de PRCO-B van buiten uiterlijk gelijk was aan de PRI. Dat klopt dan weer niet ….Dat is volgens mij een PRCO-B. Voor de PC, met o.a. extra radio

Een scherp mesje, goed mikken bij het snijden en vooraf bedenken met welke profielen en diktes je onderdelen het best kunt proberen goed uit te beelden…..en ook het besef dat het niet perfect zal zijn omdat het zeker bij wat complexere dingen vaak een versimpeling van de werkelijkheid zal worden.🤔 Hoe doet ie dat 😳 altijd onder de indruk van al “je gepriegel”. Bekijk bijlage 37955
mijn hobbykamer waar ik uren kan doorbrengen
Ja…dat is er één die je niet snel meer zult vinden. Staat op mijn lijstje ..maar nog niet tegengekomen.Oehh een amx 13 “medevac”, ook zo’n hebbeding 🤩.