Ronald,
Bedankt voor je op- en aanmerkingen.
Het is gelukkig niet zo dat ik het model zat was of ben.
Als ik foto's bekijk van de YP, dan zitten de de voorste en de achterste zijkasten op dezelfde hoogte en de middelste lager.
Ik zal vanmiddag de zijkasten nog eens bekijken. Mocht er inderdaad een verschil in zitten, dan pas ik de hoogte van de kasten nog aan.
Verder ga ik nog iets doen aan de afdichtingsranden aan de binnenkant van de luiken, want die zijn ook nog niet goed.
Wat de mogelijke lasnaden betreft.
Je hebt gelijk dat ze er moeten zijn, want geklonken waren ze niet.
Ik heb echter op de foto's die ik bekeken heb niet echte duidelijke lasnaden kunnen ontdekken. Vandaar dat ik ze ook niet heb gemaakt.
Ik zal vanavond de bril eens wat beter schoonmaken en nog wat beter de foto's bekijken. 😉
De stof en lijmvlekken vallen op de foto's inderdaad duidelijker op dan als je het model zelf bekijkt. Ik denk dat de stof erop gekomen is tijdens het spuiten. Dit is voor mij ook iets waaaraan ik moet werken, aangezien dit mijn eerste model is wat ik met een airbrush doe.
Mijn bedoeling is om, daar waar mogelijk, de vlekken nog weg te schuren.
En als dat allemaal niet lukt. Tja een heel groot camonet 🙂 😉 of ingraven in een bak met zand 🙂 🙂 Als ik dat laatste doe, dan hoef ik alleen nog wat met figuren erbij te doen en ben ik klaar voor het FOC. 😛 😈 😉
Verdere aanwijzingen zijn van harte welkom.
George,
Weet je wel hoe groot 1/6 is.
Voor mij is 1/35 de normale schaal. En dit is een uitstapje, omdat ik het gewoon een prachtig voertuig vind.
En omdat het ook nog allemaal in m'n hobby kamer moet passen.
Jan.