Youtube video/referentie materiaal voor modellen

Dat deed ik dertig jaar geleden al zo, maar dan met koperdraad zodat ik ze zelfs niet hoefde te schilderen 🙂 Beetje vernis op het model en de hulzen erin terwijl dat nog nat is, klaar.

Gisteren in de valkuil gevallen van schitterende diorama foto's en kwam van de ene verbazing in de andere.
Heb dus weer flink lopen klikken op de site: Putty&Paint

Kende hem zelf nog niet maar geloof dat ik ook werk voorbij zag komen van gebruikers hier. Dus zal niet voor iedereen nieuw zijn en minuten kwijt raken aan rondklikken en met openmond naar de foto's en projecten kijken 😛

Een andere welke voorbij kwam via wat los zoeken was oa dit pareltje:

Mocht je een FB account hebben (welke ik niet heb) staan er nog meer via: ATOMSCALES
(zonder account krijg je om de x tijd die FB login popup...)

Zijn dit nu dezelfde dafjes die jij hebt @PietvanHees maar dan onder de duitse vlag?
Zelf niet heel erg thuis mbt deze voertuigen maar kwam deze foto tegen en ze lijken er wel op die modellen 🙂

GhzRcfZWEAA9K0I

(bron)

Dat zijn inderdaad DAF M. 39 pantserwagens, met rechts drie Scout Carriers op een rij en op de achtergrond (naast de twee M. 39’s middenin de foto) drie Bren Carriers.

O ja, die helemaal achteraan. Ik had ze aangezien voor M. 39’s. Wacht:

Buitgemaakte voertuigen.webp

Kom nu wel wat meer online die kleinere compact compressors tegen voor de AB. Of het nu zo'n klein flesje is wat je eraan scroeft, of een compact model zoals dit:

Ben zelf al jaren voorzien van een groot model naast het bureau maar dit soort compacte modellen hebben ook wel wat (en ook erg mobiel).
De "preset" optie voor de PSI is wel handig en snel in gebruik (of het heel accuraat is dat is een tweede natuurlijk).

Wel vernissen achteraf (heb geen geluid)? Grts, Anne
Ps ziet er uniek uit (set en sol concurrent🙂

Mocht ik ooit upgraden dan is dit type AB afzuiging wel een mooie optie (als het ergens te krijgen is in NL/europa 😛)
Geeft net wat meer bewegingsruimte dan die ik nu heb, meer licht, sterkere fan/afvoer en alsnog lekker compact voor op een bureau.

Terug
Bovenaan