Wie weet....

tis weer even geleden...

neenee%20niet%20valsspelen%20he.jpg

iedereen die het weet mag niet meedoen 🙂

groetn Frank

zonder nadenken: wespe. Nu eens kijken of die eerste ingeving ook klopt...
Nee, volgens mij niet 😉 Als ik naar de verf kijk lijkt het me een voertuig van Aberdeen, daar hebben ze volgens mij geen Wespe. Maar wel een grille. http://tanxheaven.com/dmk/Grille/grilledmk.htm

Niels, heb jij niet ergens nog een SturmGeschütz liggen om te bouwen ? ksjsjst...
Mmm...wat valt er nog te zeggen...ik had ze alleen van een andere site gehaald. Jij ben aan de beurt Niels 🙂

Niels, ergens vind ik het een imposant apparaat, die Black Prince.

Deze dan:

Unknown.jpg

Ik heb zelf overigens geen idee wat het is.

Alex

Bron: http://www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=1164

Arno Riedel zei:
Echt niet 🙂 Zoals Roel zegt is het een PBV 302. Het loopwerk lijkt sterk op dat van de M113, maar de bestuurder zit middenvoor, de commandant rechts en naar achteren, de schutter in het torentje links, de motor zit achter/onder de bestuurder, enz.

Ik kom er alleen even niet uit waarom er US Army en een Amerikaans aandoend serienummer opstaat 🙂

ik vind hem ook niet echt makkelijk,denk een beetje de kant uit van belgisch,Brossel of FN ,pools kan gezien de kleding en camo ook nog maar vind niks wat er op lijkt,
groeten,bert

Niels Ottenheim zei:
Nu Frank het antwoord heeft gegeven, plaats ik er maar een 🙂 :
rbtrx0.jpg

Succes!

Niels

Ik ben al ergens op gestuit, denk ik. Ik zie overeenkomsten maar ook verschillen. Als onderschrift staat er : "German truck, based cannon, captured by russian army", hoewel de truck me eigenlijk niet echt duits aandoet..

truck1.jpg

bron : tankmuseum.ru

truck1a.jpg

bron : tankmuseum.ru

Kom ik in de buurt ? 😛

groet Frank

lekker zo'n bom aan de buitenkant. Staat nog net geen pijl bij: " HIER SCHIETEN"

Groeten Maarten

...die net als zijn voorgangers denkt dat het iets met een 251 erin is.

bert lindeboom zei:
Ha maarten ,wel eens een wasp gezien,staat het ook niet op...
groeten,bert

inderdaad Bert, zitten de brandstoftanks wel is waar binnen, toch geen voertuig waarmee je als bestuurder makkelijk een levensverzekering kan afsluiten. (Waarmee ik eigenlijk wil zeggen dat deze 251 makkelijk een engels ontwerp had kunnen zijn. 😉 )

Groeten Maarten

Op de site stond helaas ook niet meer dan 251/c, maar het mag duidelijk zijn gezien de neus en het tankje dat het geen gewone 251/c is. (ik had gedacht dat iemand het wel zou weten. 😱 ) Misschien is het antwoord ook al wel gegeven. Meer dan de C uitvoering kon ik er dus niet uit halen. Maar gezien alle officiers die er in zitten zal het wel een proto type of test model zijn.

mzzls

Het is een ausf. A, en op het bordje vooraan staat "Fahrschule" (rijschool dus 😉
Jan 🙂
[edit] het kan ook een B zijn, ik dacht dat de A als enige het rooster boven op de neus had 🙄 [/edit]

Terug
Bovenaan