Niels Henkemans
Lid van de TWENOT
Misschien ligt het aan mij maar ik vind de bogies er wel vreemd uitzien voor een "standaard sherman variant". Ik denk dat de oplossing net wat lastiger is......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, en de afleidingsmanoeuvre werkte ook minder dan ik had gehoopt!!! 🙂 😉Ronald Kok zei:Dat is toch geen tank?
Het is dat die berichten van gisteravond zijn, maar mijn allereerste gedachte bij je foto was ook "Whippet" — waarbij ik moet zeggen dat je beter een ander deel van de tank genomen zou kunnen hebben als je wilt dat de foto langer ongeraden blijft … Die deksels over de middelste assen zijn nogal herkenbaar 🙂Maarten Weers zei:...die denkt dat we werkelijk moeten gaan inzoomen op een bout of moer om de foto langer dan 24 uur ongeraden te laten.
Jakko Westerbeke zei:De truc wordt denk ik om een onbekend voertuig te zoeken en dan een kleine uitsnede van de foto te maken. Alleen het spatbord van die Alecto bijvoorbeeld 🙂
Dat is denk ik ook omdat hij modern genoeg is dat er niet zo heel veel over bekend is. Met prototypes uit b.v. WOII heb je dat minder, omdat het (vaak) een bekender voertuig is dan een echt modern prototype.Niels Henkemans zei:Prototypes doen het trouwens ook goed. De Veldskoen hield het zelfs met tips redelijk lang uit. En dat zonder knipwerk.