Hey
Hey
Een Aifv of M113 moeilijk te zeggen aan de baanwielen. Maar ik gok op het eerste.
Cheers Roel
Hey
Een Aifv of M113 moeilijk te zeggen aan de baanwielen. Maar ik gok op het eerste.
Cheers Roel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gebruiken ze die rupsbanden dan in Australië? 😉Jamie Hector Cruz zei:Een droogmolen...
Ik dacht trouwens dat Dennis Stronks aan de beurt was? Het is wel leuk dat mensen van tijd tot tijd een nieuwe zoekopdracht erin gooien, maar dat was niet onderdeel van het spelletje volgens mij ...André Jonker zei:Maar goed Gjalt jij had YPR het eerste dus ga je gang.
Geen volwaardige Sherman, wel iets op de romp van een M4A1. Ik wil M32B1 bergingstank zeggen, maar het A-frame lijkt te ontbreken, en dus kom ik uit bij een M34 artillerietrekker, maar zeker ben ik er niet van omdat ik geen goede foto's van dat ding heb.Gjalt van Koten zei:een sherman ??
Misschien dat het A-frame naar voren uitsteekt? Aan de linkerkant, bij de knieholte van de man, zie je een uitsteeksel. Dat zou het bevestigingspunt kunnen zijn. Dus ik zeg wel lekker: 'M32B1' ...Jakko Westerbeke zei:Ik wil M32B1 bergingstank zeggen, maar het A-frame lijkt te ontbreken, .
wel een origineel voertuig om te bouwen denk ik! (alhoewel ik de kans niet echt groot acht dat ze er ook daadwerkelijk geweest zijn....)Roy Schurgers zei:Berge-Sherman... is dat niet een door de Duitsers buitgemaakte Recovery-Sherman? 🙂
Is ook een mogelijkheid. De tracks zijn de WE210 tracks, en die heb ik (op één foto na) nog nooit op Amerikaanse tanks gezien.Rutger Warrink zei:Aan de romp en de kluwen aan handige gereedschappen op het dek te zien moet dit haast wel een Canadese Ram ARV zijn.
Je stelt me met dat antwoord wel een beetje teleur, Bert … ziet dit eruit als de vering van een Churchil? 🙂bert lindeboom zei:churchill misschien?
Of een brumbär? ik meen ook de stalen wielen te herkennen...Alex van de Wetering zei:Jagdpanzer IV lang....