A
Anonymous
Dat was ook mijn gedachte, en als ik het even op zoek blijkt het inderdaad het linker voorspatbord van een M561 Gama (één m 🙂) Goat te zijn.En gamma goat zou kunnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat was ook mijn gedachte, en als ik het even op zoek blijkt het inderdaad het linker voorspatbord van een M561 Gama (één m 🙂) Goat te zijn.En gamma goat zou kunnen.
Mooi, nu weet ik dus de precieze naam 😉 (Ik heb de foto van iemand gekregen omdat ik ergens anders vroeg naar informatie over een vergelijkbare tank uit het spel Twilight: 2000, maar hij wist er verder ook niet meer vanaf.)Het is het TACOM M1 gunbed.
Duidelijk de rechterkant van een M2A2 Bradley (je kunt net aan het luik achterop zien dat het geen M3A2 is 🙂) Voor de volledigheid: het zandbruine geval waarvan je de koplamp kunt zien is een M578 bergingsvoertuig, en de groene koplamp voorin beeld zal ook van zo eentje zijn, of van een M107/M110 maar ik gok van niet. Het middelgroene ding tussen de M1 en de M2A2 is één of andere raket, maar welke zou ik ook niet weten 🙁en dat diepgroene apparaat rechts ?
Mooi, nu weet ik dus de precieze naam 😉 (Ik heb de foto van iemand gekregen omdat ik ergens anders vroeg naar informatie over een vergelijkbare tank uit het spel
Volgens mij niet, Honest John had bijna driehoekige staartvinnen, met veel grotere spanwijdte dan op dit geval. Het is ook geen Little John, Lance of Sergeant, want die hadden ook allemaal driehoekige vinnen alleen met veel kleinere spanwijdte. Mijn vermoeden is een Pershing, maar op de enige foto die ik er zo snel van bij de hand heb (in Jane's Weapon Systems 1969-70 …) zijn de vinnen niet goed te zien 😕Honest John...
Artillerieraket, voorloper van de Lance.
Nog een eenvoudige... juist omdat vliegdinges verboden zijn alhier.
Wat vliegt hier door het scherm?
Groetjes,
Marcel
Jamie Hector Cruz zei:Nog een eenvoudige... juist omdat vliegdinges verboden zijn alhier.
Wat vliegt hier door het scherm?
Groetjes,
Marcel
Een bemanning die straks hoofdpijn heeft... 😉
Sorry Bert, dat is ook niet eens in de richting … 🙂bert lindeboom zei:ik hou het op een Steyr-Puch product,een (amfibische?) Haflinger of Pinzgauer,