- Interesses
- Normandië, en Pak40/Sig33 op gemotoriseerde onderstellen
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Bergepanther
Tankje maar, dr past maar 25 liter in, dus dat is rapperdeflap op...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, het is een hele echte tank!
Inderdaad. Centurion van de KL in transportstand: kanon naar achter en stouwrekken naar voren. Hoe relatief traag hij ook was en hoe beperkend de actieradius, ik blijf het een indrukwekkend voertuig vinden die van de jaren zestig en zeventig in grote mate het beeld van de cavalerie heeft gevormd, Eerst samen met de AMX en later met de Leopard 1.In de categorie "echte tank" ga ik voor de Centurion

Tjonge, ik dacht dat het richting de wielen niet helemaal klopte. Dus toch wel🫢En waarom denk je dat het niet klopt?
Het is namelijk wel degelijk een M39 🙂
Zie hier het complete plaatje:
Bekijk bijlage 24047
Dus, tikkie, jij bent 'm😄
Helaas…YP408

Panjadrum
Om mijnen te vegen
Ook great panjadrum genoemd
⬆️ Check mijn nieuwe antwoord hierbovennog steeds niet naar mijn zin
Panjandrum is het inderdaad, en het is om gaten in de Atlantikwall te beuken
Aha! Betrapt op een historische onjuistheid! Er zijn zelfs beelden van:nooit in ernst ingezet.
Ik was te snel met antwoorden en in mijn enthousiasme heb ik het fout gespeld 😄 de functie heb ik trouwens van Wikipedia, en die hebben altijd gelijk, alles wat op internet staat is waar.... 🤔🤣Een Jan hoort te weten dat het een Panjandrum is ipv een panjadrum. En dit exemplaar heet 'the great Panjandrum'. Het is niet bedoeld om gaten in de Antlantik wall te beuken maar een Britse anti-invasie maatregel om Duitse landingstroepen op de Britse stranden te bestrijden. Eerlijk gezegd het was niet zo succesvol....en nooit in ernst ingezet.🤓
Dus Jan, uiteindelijk aan jou de beurt
Aha! Betrapt op een historische onjuistheid! Er zijn zelfs beelden van:
😉
Bijna goed, iets specifieker graag 😁Is het een tank?
Nee, het is geen BT-5Een BT-5?
Dat is inderdaad de A-20 Jakko 👍🏻A-20, één van de voorlopers van de T-34.
Is het een tank?
Bijna goed, iets specifieker graag 😁
🙈Is het een foto van een tank?🙄
Next generation NERF ?Ik denk dat het het verraad van de voorstelling is.
Welk voertuigtype staat er op deze foto?
Bekijk bijlage 24100