Jan Peters
Lid van de TWENOT
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- 1:35
- 1:72
- 1:144
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Trier, Porta NigraOmdat voertuigen redelijk makkelijk geraden worden hier, bij deze de vraag, waar hangt Adolf op deze foto?Bekijk bijlage 22631
Het uitgangspunt is natuurlijk eigenlijk wel voertuigen die binnen de TWENOT-interesse vallen …Omdat voertuigen redelijk makkelijk geraden worden hier
Nee, helaas niet goed…😔T-26, twin turret?
Bingo. Ik kwam ook op de M2A2 uit. Is wel even zoeken om het verschil met de M2A3 (waar er beduidend minder van geproduceerd zijn) te zien. Ik krijg het idee als ik op forums kijk dat deze twee varianten nogal eens verwisselt worden. We kijken hier naar dus naar voorloper van de M2A4 Light Tank die in beperkte mate in WOII is ingezet. De M2A4 kun je echter weer de voorloper van de ons meer bekende M3 Stuart Light Tank noemen.Duidelijk (vanwege de luchtuitlaat achteraan) een variant van de Light Tank M2, alleen moet ik even opzoeken welke precies … even geduld 🙂
Aha, een M2A2, dat was de aanduiding van de versie met twee torens en die ronde luchtuitlaat; dit is de vroege uitvoering met ronde torens. (De M2A1 was hetzelfde maar met één toren, in het midden, M2A3 had ook twee torens maar een andere achterkant aan de romp.)

Inderdaad 🙂 De commandantsstoel van de FV 107 Scimitar, die ook dit kan doen:Scimitar

Is dat een Bobcat?
Bijna…..Black & Decker? 🤔

neen......Is het een Italiaanse cv33?
Tsjechoslowaakse S-1 lichte tank/tankette
Skoda S-1-D Yugoslavia (ook wel PzKpfw 32 (j))