- Interesses
- Nederlandse militaire voertuigen vanaf jaren zestig zowel in 1:1 als 1:35.
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- AMX-13/105mm, NEKAF-TOW groep, Centurion Mk5/2, Dodge WC54, YP408, VW T2a KMAR
Strv 103B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
inte svårtDenk dat deze niet zo moeilijk is
Wat een geld😳 Wel gaaf🧐Ja, een habbekrats
PBV 302 B/C (included decal) · Hobby Fan · HF085 · 1:35
PBV 302 B/C (included decal) · Maßstab 1:35 · Hersteller: Hobby Fan · ArtNr. HF085 · Preis: 219.95 EUR online bestellen bei Modellbau-Universe, dem Modellbauversand im Internetwww.modellbau-universe.de
inte svårt
Zoals ik ook al had aangegeven hierboven (de Strv 103B)…De Zweedse S-tank?
Gr Bas
Dat klopt. Dit is inderdaad een M39 Buick APC voertuig. De KL ontving er 32 via het MDAP (Mutual Defence Aid Program) van de VS aan Europa. Ze deden van 1952 tot eind jaren vijftig in dienst bij de KL (101 verkenningsbataljon).M39 Armored Utility vehicle
Thanks Walter. Dat de KL ze ook heeft gehad, wist ik eigenlijk niet (Zal ongetwijfeld in het boek van Sander Ruys staan, dus wordt tijd die er weer eens bij te pakken!). Ik heb er nog nooit 1 in het echt gezien; wat ik wel weet is dat er de afgelopen jaren 1 gerestaureerd te koop stond in Engeland en er een tweede in Frankrijk gerestaureerd is.Dat klopt. Dit is inderdaad een M39 Buick APC voertuig. De KL ontving er 32 via het MDAP (Mutual Defence Aid Program) van de VS aan Europa. Ze deden van 1952 tot eind jaren vijftig in dienst bij de KL (101 verkenningsbataljon).
Alex mag weer…
Correct! Een Zeldzame Ram Armoured Ammunition carrier in Nederlandse "dienst" na WO2. Foto van het NIMH.Ram Armoured Ammunition Carrier, ook wel Ram Wallaby genoemd?
milart.blog
👏🏼Ram Armoured Ammunition Carrier, ook wel Ram Wallaby genoemd?
Ik moet toegeven dat ik die niet kende, maar het dak met die soort luchtinlaat erop op wat eerst een Ram Kangaroo leek, deed me al twijfelen (zoals in m’n eerste antwoord al te lezen was). Dan wat meer zoeken en ik kwam uit bij het munitievoertuig, en deze foto ervan:Correct! Een Zeldzame Ram Armoured Ammunition carrier in Nederlandse "dienst" na WO2.
(via Panzerserra)
Helaas … Wel Brits.Daimler scoutcar?
Dat is de binnenkant van een opbergkist 🙂Het lijkt wel een bulldozer blad linksboven🤔
Chieftain Mk. hoeveel? 🙂het lijkt op de luiken van een chieftain MK???

Jazeker jij mag👍IDF Achzarit
King Armoured Car. Eerste pantservoertuig van het US Marines Corps
Wat die aanpassingen dan zijn weet ik niet — verwijderen van de motorkap misschien?Tank Data 2 zei:U.S. Marines advance behind a modified King armored car during the Banana Wars
Nee, geen Berliet.Frans, Berliet?
Nee, geen BTR-4Een Oekraiense BTR-4?

Bijna goed. Het is niet echt een prototype van de Fuchs maar een speciaal voor de KL gemaakt proefmodel dat is ontwikkeld uit de FuchsFuchs 8x8 prototype?