Wouter Smit
Lid van de TWENOT
Zo lang stil hier... dan zal Junior(volgens BGG leden) maar wat plaatsen:
Wat is dit:
Wouter
Wat is dit:
Wouter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
R. Goorts zei:Junior,
het is moeilijker vinden als je "leopard2recoveryfinland.jpg" uit je eigenschappen haalt.
Geef de foto voor posten een andere naam...
Met jouw titel zijn maar 2 hits bij de goochel,
😉
Wouter Smit zei:Dat klopt, maar het voertuig heeft, als je goed oplet, een koepel van (volgens mij) een CV90.
WOuter
PS: dat foto's plaatsen is nieuw voor me.
Leopard 2R
Heavy mine breaching vehicle developed by Patria for the Finnish Army, based on the Leopard 2A4. A total of ten vehicles were converted. The vehicles are equipped with a mine-plough or a dozer blade, and an automated marking system.[53][54]
en geen beutepanzer. maar in Hongaarse dienst 😉eelke warrink zei:Dat is een Hongaarse Toldi 🙂
Jakko,Jakko Westerbeke zei:Van wie hij is weet ik niet, maar dit lijkt me de mondingsrem van een 105 mm kanon van een AMX-13 — hoewel het natuurlijk ook van een SK 105 kan zijn.
Alex van Riezen zei:Rutger,
Nice one. MB-3 Tamoyo.
Alex
En een winnaar!R. Goorts zei:Rosomak?
![]()
Erik van Mierlo zei:Misschien geen hele moeilijke maar ik weet in ieder geval niet wat het is:
http://www.ebay.de/itm/108875-Bunde...290751750678?pt=Militaria&hash=item43b227a216
Groet,
Erik
DAF MC 139. (De typeaanduiding moest ik opzoeken, dat het een DAF was wist ik — hoewel het Nederlandse nummerbord wel hielp bij die conclusie 🙂)Eric Sikkema zei:
Eric Sikkema zei:OK nog 1 dan..
![]()