T23E3.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Martin Dogger zei:Niet al te moeilijk toch? 😉 ...
A.K.A. Cletrac (en vanwege de zwakke prestaties in de mond van GI's Cleak-Track)Jakko Westerbeke zei:3-inch Gun Motor Carriage T1 (M5)
Was dat geen 'flycatcher'?
Inderdaad 🙂Rutger Warrink zei:Die was lastig. Ik kende ze wel van de dienstfoto´s van de ouweheer, maar de naam kende ik niet. Het blijkt een Radarvuurleidingstoestel L4/5 te zijn 😀
Die kant (een Franse tank) zat ik ook al op te denken, maar ik kon geen foto's vinden die goed genoeg waren om m'n vermoedens te bevestigen, laat staan het type te bepalen 🙁Rutger Warrink zei:er moet nog iets tussen "Char" en "A", maar je zit in de goede richting 😱 😉
Daar is ook een ambulanceversie van, de Char Lourd S 😉Alex van Riezen zei:Is dit niet een Char Lourd FCM A (of A1)?
Jakko Westerbeke zei:Die van Wouter is een ...
Dat was me totaal ontgaan, en als ik z'n bericht zo lees, Danny ook — misschien dat je voortaan beter een naam kunt geven in plaats van alleen een link 🙂R. Goorts zei:Was al onthult... 😉
Die komt me bekend voor, maar ik kan niet achterhalen wat het precies is … volgens mij is het een vliegtuigtrekker of zoiets.Ronald Schoenmakers zei:MIn deze foto gaat het niet zozeer om de RSO ,maar om het voertuig wat ik omkaderd heb.
Iemand enig idee wat dat voor apparaat is ?
![]()