"Who's lost?"

Detaillering vind ik bij allebei prima Bas. De tweede komt op mij beter over, de eerste ziet er wat bleek uit (zeker voor iemand die al een tijdje in Afrika verblijft) maar dat kan natuurlijk aan de foto of de weergave daarvan op mijn beeldscherm liggen.

Tsja, ik heb zon collega ook... nu is maart in Tunesië niet geheel wat wij ervan verwachten, zeker het noorden heeft best wel wat groen en het is zeker geen complete woestijn, zoals ik dacht dat het gehele noorden van afrika was, dus eentje die de echte zon nog niet heeft gezien zou nog niet eens onwaar hoeven te zijn

Dat wordt een flinke bak! Maar wel gaaf gedaan. Just in case: Street view werkt verrassend goed in Tunesië, mocht je nog inspiratie nodig hebben of bijvoorbeeld kleuren willen checken.

gr Bas

Hoi, Kampfgruppe Ramkes…heeft Italeri ook zo’n setje roadsigns met die ook erin uitgebracht. Heb ik anders nog wel wat van voor je. Groets, Anne
Ps: leuke figuren en wat je ermee doet hierzo!

Gaaf doorkijkje onder die boog, Bas! Mooie progressie weer. Ik vind qua figuren de civiele kereltjes het meest aanspreken; de gezichtsuitdrukking van de zittende Duitser en de Brit met korte broek is niet zo mijn ding. (sculpt dus, niet jouw schilderwerk)

Wat een gaaf project Bas 😛👍 met deze schitterende setting en de fraaie compositie van de vele elementen een heerlijk 'kijkplaatje' 🤓

Happy Dioraming 😁

Dit huis is klaar.
Hou Bas, heb je bewust geen hang- en sluitwerk aan de buitenkant? Ik heb geen idee hoe het er bij dit soort huizen uitziet, maar kan me voorstellen dat een del van de deuren alleen van binnenuit kan worden geopend.

Leuk dat er weer vooruitgang in dit project zit.

Succes, Jan

Er is al een bult detail voorhanden en dan ook nog zoveel werk steken in het interieur van de L6 ? Petje af hoor Bassie 🤓👍

Je hebt de gang er aardig in. We hebben straks veel te zien, zowel de omvang als het al eerder genoemde detail. Ik vind het knap dat je zo'n omvangrijk project door weet te bouwen.

Groeten, Jan

Mooie variatie in de kleuren Bas, doe je dit met de airbrush?

Groeten, Jan

Geweldig deze sfeer ! 👍🏻👍🏻👍🏻

En mijn laatste thumbs up dit jaar 😀👍

Chipping away until 2023 Bas 🥳

Ik zat gisteren dit draadje nog door te nemen. Geweldig diorama met prachtige details (in wording).

Groeten, Jan

Terug
Bovenaan