Hoi Marc,
Zoals eerder werd gezegd, moest ik ook even kijken of ik naar referentiefoto's zat te kijken. 😱
Ik zou met met de beste fantasie van de wereld geen vervallen BR-52 kunnen bouwen...maar goed, daarvoor ben ik dan ook duits voertuigenbouwert, hoewel ik geen totaal verroeste tank zou kunnen of willen produceren. Daarvoor vind ik dit eindplaatje als fantasie-tijdens-het-bouwen veel te monotoon. Tijdens de bouw zoek ik juist detail die ik in een later stadium naar voren kan halen. Het zal de treintik zijn die 't 'm doet. Ik vind het bedoelde effect enorm goed bereikt. Wel denk ik op het dak van de fightinigcompartiment enige penseelstreken te kunnen zien, maar op een close-up zie je hier dingen, waar ik live met gemak overeen had gekeken.
Super eindresultaat en origineel ! Vooral binnen dit fotoalbum; volgens mij waren en nog een paar BR-52-bouwers. Bouwgroep Amsterdam beschikt over een batterij treinen...als er nog meer fanatici verschijnen zonder vertraging, dan kunnen we binnenkort aandringen op een trein-forum op Twenot. 😈
groet Frank