Jan van Harn
Lid van de TWENOT
- Interesses
- Britse Gemenebest WW2
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Fordson WOT 6 GS, AEC MkI, Scammell Pioneer Recovery
Herkenbaar Frank!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kijk zo vertroebelend werkt het dat ik Broods “Maak van uw scheet een donderslag” (ook best TWENOT gerelateerd met al die schietbuizen) verwarde met deze Van Kooten & De Bie klassieker!“en neem nog maar een haal, want stoned als een garnaal zijn we al-le-maal!“
Correctie, niet Brood maar Koot en Bie!
Ken uw klassiekers!
Dank voor het aanbod. Ik heb echter zelf 0,5mm 0,8mm en 1,0mm hex van Plastruct.Plastruct heb ik ook hiervoor liggen, ik kan wel een stripje opsturen.
Bekijk bijlage 48047
Preach it, brother!Neehoor, je laat slechts zien dat de nieuwe modelbouwschool niet direct de beste is, er zit voor hoogstens 3 euro evergreen in, alleen al aan 3 d koplampbedrading betaald men tegenwoordig al aanzienlijk meer en je wordt zowat uitgelachen als je t niet gebruikt... ik zie liever dit, better built than bought!
better built than bought!

Dáár moetde regering eens wat aan doen,(te langzaam voor 10 april)
Inderdaad, die halen hun deadlines ook niet !Dáár moetde regering eens wat aan doen,
aan die 10 april.
🙁
Ik zie het zelfde bij mijn m577/ (m113)tracks geen afdichting zit wa
Bij de Marder was dat niet anders en die is toch geupdeet in 1993.Vreemd eigenlijk dat bij veel (oudere?) Tamiya tanks er boven de tracks geen afdichting zit waardoor je via chauffeursluik of torenluik een hoop licht ziet inclusief de tracks.
Dat is bij eigenlijk alle oude Tamiya-modellen het geval. Ik denk dat het gemakzucht/kostenbesparing bij Tamiya is: om wel een bodem in de sponsons te maken vraagt extra onderdelen en/of ingewikkeldere mallen, en dat sparen ze zo uit.Vreemd eigenlijk dat bij veel (oudere?) Tamiya tanks er boven de tracks geen afdichting zit waardoor je via chauffeursluik of torenluik een hoop licht ziet inclusief de tracks.
Ja dat is de sleuf boven de aandrijfas. Maar vaak ontbreekt de volledige afdichting boven de tracks over de volledige lengte. Bij de M113/M577 is die er wel gelukkig omdat het één gegoten geheel is.Ik zie het zelfde bij mijn m577/ (m113)
In mijn herinnering heeft dat te maken met het motortje dat er aanvankelijk bij ingebouwd kon worden. die openingen waren nodig om de aandrijfas doorheen te steken.
Dat heb ik bij m’n Panzer II ook niet gedaan, hoor 🙂Vindt wel dat gaten in de romp dicht moeten ...
Je bedoel de openingen voor de grondradar?Vindt wel dat gaten in de romp dicht moeten ...
Ik vond het al heel wat dat ik de gaten onder de spatborden wél dichtgemaakt heb 🙂 Walter hoeft zelfs dat niet te doen met de PRTL, want ze zullen daarop toch niet in het zicht zitten.Schande....

Dat wordt dan paaseieren schilderen.En toen ….. liet PostNL het afweten.
mocht je die toch willen : hoef je nix voor te doen.... gewoon een tijdje laten liggen 😬Geen groene eieren dus!
Heb jij die, @Walter Jonkers? En ja, is dat wat, zo’n airbrush van onze oosterse vrienden?airbrushen
de radarbalk zit in elkaar