Vallejo, MIG en AK Interactive

Hallo allemaal, ik wilde mij ook maar even voorstellen, ik ben peter van Dax Magic.
Sommige hebben ons reeds gezien op de Overloon bijeenkomst, wij leveren alles van Vallejo en MIG:

Vallejo:
- Vallejo Model Color
- Vallejo Model Air
- Vallejo Game Color
- Vallejo Panzer Aces
- Vallejo Train Colors
- Vallejo pigmenten & washes

MIG:
- MIG pigmenten
- MIG washes & filters
- MIG 502 Abteilung olieverf
- MIG DVD's

En nog vele andere producten van Vallejo en MIG, zie onze webshop http://www.vallejo.nl

Dax Magic
H.I. Ambacht
Nederland

Wij zijn er wel hoor, de lijst van traders;

List of traders attending Belgian Scale Modellers Convention 2012

•350 SQDN
•Art of modelling
•Aviation book centre
•Aviation bookshop
•BAF demo team
•Berlinetta
•Blast models
•Daniel CESAR
•D. Buis
•Darius Miniatures & Mantis
•Dave Sutton
•Dax Magic 😀 😀
•De grenadiers
•Der Sockelshop
•Domino
•Fasst Modelisme
•Fredericus Rex
•Hobbycar
•Jiver
•Karaya
•KIRMANN MODELS
•Kits world
•MAKO Modellbau
•Mastercasters
•MCM Marketing
•Mirosław Szczepankowski
•Modelers Heaven
•QUINTELIER DANNY
•Rossagraph
•Sturmtiger
•Syh@rt
•Tankaf'r
•Tefelski
•TS-MODELLBAU
•Unicornmodels
..

Hallo allemaal

Ook binnengekomen :

ak-403.jpg

Een leuk boek over duitse camouflage patronen op diverse voertuigen die ooit echt zo gefotografeerd zijn

Groetjes
Peter

Hallo allemaal

Voor de liefhebbers; er zijn nog 4 FAQ boeken deel 2 beschikbaar gekomen 🙂

Er komen binnekort diverse handige artikelen beschikbaar, let op de updates voor info

Peter

De kerstupdate is ge-upload, van de Pick en Place Tools zijn er nu nog maar enkele maar er komen er binnekort meer binnen

Ivm de kerst wordt er een paar dagen even niets verstuurd (post nl raakt iets te veel kwijt nu) maar zo gauw als het kan gaat alles op de post

En natuurlijk vast prettige kerst en de beste wensen voor 2013 😀

Peter

Ze verhogen de tarieven, omdat ze mijn topsalaris moeten blijven betalen 🤣 !

Het verdient best aardig, maar helaas is zo'n bonus nog een heel eind weg. Ben trouwens niet van plan om na mijn schoolcarrière nog bij PostNL te blijven werken 😉 🙄 ...

Groetjes,

Maarten (Postbezorger bij PostNL 😉 )

Ik hoorde dat postbezorgers 7 euro / uur krijgen, en aan de top 700 euro / uur 😀

Maar even zonder gekheid, ik vind dat de postbezorgers onderbetaald en uitgebuid worden momenteel. Ze zitten in de winter gewoon in garageboxen zonder toilet of verwarming de post uit te zoeken voordat ze gaan lopen. Echt schandalig en niet van deze tijd. 😈

Waarom postnl geen kans ziet om genoeg winst te maken om de graaiers aan de top tevreden te houden is een raadsel 🙁

Te veel top misschien ?

peterkopp zei:
Ze zitten in de winter gewoon in garageboxen zonder toilet of verwarming de post uit te zoeken voordat ze gaan lopen.

Gelukkig heb ik daar geen last van en dat heb ik ook nog niet gezien. Wel moet ik zeggen dat er erg veel van je verwacht wordt. Volgens mijn contract moet ik een wijk met 800 adressen binnen 2 uur lopen en ik moet dan ook nog eens iedereen een Albert Heijn folder geven 🙄 ...

Gelukkig loop ik nu al een hele tijd de wijk met iemand anders samen en dan redden we het soms net om het binnen 2 uur te lopen, maar in je eentje is het echt niet te doen, zo snel 🙄 🤐 ...

Maar het is een best leuk bijbaantje en ik ben blij dat ik er één heb 😱 !

Groetjes,

Maarten

Hallo allemaal

Wij zullen dit jaar weer voor het eerst sind jaren weer op Modelforce aanwezig zijn 😀 😀

Voor het volledig beurs overzicht van waar wij zullen staan zie www.daxmagic.nl

Groetjes
Peter

Hallo llemaal

Sinds een paar dagen hebben wij de FAQ nl boeken weer op voorraad, ze gaan echter weer redelijk snel de deur uit, op is op 🙁

Reserveren voor Stellendam kan natuurlijk ook 😀

Ook is er een berg 'pick en place' pennen binnen gekomen, altijd makkelijk bij het plaatsen van kleine onderdelen.

Groetjes
Peter

Hallo allemaal

Ik breng zaterdag de bases van AK mee naar Stellendam voor de liefhebbers 😀

Deze zijn allang uit de handel gehaald bij AK en daarmee uniek geworden, en op is op

Het zijn vier verschillende modelen, drie rechthoeking en een ovaal vormig

Ook heb ik de FAQ boeken mee, ook daar is op is op 😉

Tot zaterdag
Peter

Hallo allemaal

Er komt binnekort bij ons een nieuwe kleuren reeks beschikbaar, de Vallejo Premium Colors, meer voor auto's ed. 😀

Zijn er trouwens mensen die Alclad verf gebruiken ?

Peter

En dit zijn ze dan, de Premium Colors 60 ml ;

vallejoprimiumflesjes60ml.jpg

Er zitten aparte kleuren tussen 😀

Ik neem het complete rek niet mee naar beurzen ivm plaatsgebrek in de auto 😳

Wij hebben nu dus alle ranges van Vallejo op voorraad

Peter

Als er mensen zijn die naar Leuven gaan op 24 maart;

Wij hebben het Primium Colors rek en de Vallejo boxen niet standaard mee ivm de ruimte in de auto

Als je iets van deze types wil hebben even deze week opgeven zodat het ook mee komt 😀

Tot zondag
Peter

Hallo allemaal

De prijzen van de premium colors worden binnenkort verlaagd en

wij hebben weer producten van nieuwe merken ingekocht, zodra het binnen is horen jullie meer 😀

Peter

Overloon komt er aan

Als je wat speciaals wil gaarne even vooraf opgeven zodat wij het ook bij ons hebben. Niet alles wat wij hebben past meer in onze auto 😀

Peter

Hallo plakkers

Ik krijg deze week een nieuw product binnen; Silli 😀

Je kan het als mal gebruiken om alles gewoon te gieten, Ik kan het mee nemen naar Overloon

Peter

peterkopp zei:
Hallo plakkers

Ik krijg deze week een nieuw product binnen; Silli 😀

Je kan het als mal gebruiken om alles gewoon te gieten, Ik kan het mee nemen naar Overloon

Peter
Hoi Peter 🙂 door wat ik net gelezen heb over dat spul, wil ik 't wel 'ns proberen.
Welke verpakking(en) heb je ?

OK Peter, voor mij mag je (indien binnengekomen) zo'n portie van 300gr meenemen.
Zoniet, dan in ieder geval een pakkie van 150gr.

Tot Overloon dan..

groetje 😀
peter

Per 1 augustus gaan de tarieven van postnl met ca 10% omhoog. Daar komt dan ook nog eens BTW overheen 🙁

Blijkbaar was de bonus voor de directie van PostNl te laag 😈

Peter

peterkopp zei:
Per 1 augustus gaan de tarieven van postnl met ca 10% omhoog. Daar komt dan ook nog eens BTW overheen 🙁

Blijkbaar was de bonus voor de directie van PostNl te laag 😈

Peter

mopperkont 😉 ...vorig jaar hebben ze ook al geen bonus gehad 😉 😉 😉
Moet je ze maar zelf gaan bezorgen toch tijd zat 😉
Gelukkig net alles binnen gekregen vandaag dus nog mats 🤣 🤣
Gr.JW

Beste plakkers

De vakantie komt er aan 😀 😀

Wij zijn deze zomer even drie weken naar het buitenland.

De shop is wel gewoon open, en wij zijn gewoon bereikbaar, maar het opsturen gebeurt pas als wij terug zijn
Dus als je nu al weet wat wat je nodig hebt tijdens de vakantie weken gaarne tijdig bestellen

En voor het najaar vast het beurs overzicht

KMK Scale World, Mol - 08 september ‘13

Modelbrouwersdag, Gorinchem - 14 september ‘13

Scale Model Chalange, Veldthoven - 13 oktober ‘13

Euro scale Modeling, Nieuwegein - 26 oktober ‘13

Crisis, Antwerpen - 02 november ‘13

Belgian Scale Modellers Convention - 08 december ‘13

Peter

Halo allemaal

Onze provider heeft onze shop naar een andere server verplaatst. Dit gaf wat storingen bij het bestel gedeelte. 😳
Inmiddels is alles opgelost en werkt alles weer. 😀

Groetjes
Peter

Hallo allemaal

Volgend jaar staan wij weer op een nieuwe beurs in Sint Niklaas in Belgie 😀

Op zaterdag 29 en zondag 30 maart 2014 organiseert MSC Het Spoor Mobexpo - Modelbouw Expo, de grootste modelbouwexpo van het waasland voor modelbouw en treinen in 't Bau-huis in Sint-Niklaas.

Voor meer informatie zie:

http://www.msc-hetspoor.be

Groetjes
Peter

Wij zijn weer helemaal klaar voor de SMC en de EMS, de voorraad staat tot het dak opgestapeld

De laatste nieuwtjes van Vallejo staan op onze site, ze zijn er helaas nog niet;

Hallo allemaal

Wij hebben net een lading Evergreen Styreen Plastic Profielen gekocht, wij brengen het gelijk mee naaar de EMS 😀

En onze webshop gaat binnekort verhuizen naar een ander web-adres; http://www.daxmagic-webshop.nl, dit ivm de groei van merken in onze shop.
Wij blijven wel (voorlopig) gewoon bereikbaar via de bekende web-adressen, maar pas vast je favorieten aan 🙂

Tot zaterdag

Peter

Hallo allemaal

Zoals sommige al gemerkt hebben heeft de webshop een andere plek gekregen op het internet. Momenteel staan ze nog op beide plekken en zijn gewoon te gebruiken.

Het nieuwe webadres is http://www.daxmagic-webshop.nl voor de duidelijkheid. De oude domeinnamen worden in de toekomst geredirect. De reden is dat wij zo gegroeid zijn dat de naam de lading niet meer dekt.

Vandaag weer veel nieuwe artikelen binnen gekregen, nieuwe Vallejo Model Color Sets (eindelijk gearriveerd 🙂 ) en wat nieuw gereedschap en materiaal (de update komt morgen beschikbaar)

Nog 1 beurs te gaan op 8 december in Belgie

Groetjes
Peter

Beste mensen

Wij hebben gemerkt dat onze webshop met Firefox en Chrome het invulveld voor de gegevens kan blijven hangen 😳 (waarschijnlijk iets met de beveiligings update van deze programma's te maken), beter is om gewoon Explorer te gebruiken, dan werkt alles normaal

Eind dit jaar komt er een verneuwde versie van onze shop, gemaakt met een veel moderner versie van het programma dan bij de huidige is gebruikt en is dit probleempje opgelost.

Ook wij gaan mee met de tijd, er komt een versie bij, speciaal voor de smartphones ed (ook makkelijk voor op de beurs 😀)

Momenteel zijn wij al aan het test draaien maar het duurt nog even voordat dit kompleet is afgerond

Wordt vervolgt

Peter

Terug
Bovenaan