Vallejo, MIG en AK Interactive

Hallo allemaal, ik wilde mij ook maar even voorstellen, ik ben peter van Dax Magic.
Sommige hebben ons reeds gezien op de Overloon bijeenkomst, wij leveren alles van Vallejo en MIG:

Vallejo:
- Vallejo Model Color
- Vallejo Model Air
- Vallejo Game Color
- Vallejo Panzer Aces
- Vallejo Train Colors
- Vallejo pigmenten & washes

MIG:
- MIG pigmenten
- MIG washes & filters
- MIG 502 Abteilung olieverf
- MIG DVD's

En nog vele andere producten van Vallejo en MIG, zie onze webshop http://www.vallejo.nl

Dax Magic
H.I. Ambacht
Nederland

Hallo allemaal

Voor diegene die het FAQ boek reserveren is er natuurlijk wel een korting 😀

Op zaterdag 5 november, morgen dus, staan wij trouwens op 'Crisis' van TSA in het Metropool in Antwerpen

Groetjes
Peter

Zover ik gezien heb heeft het boek een prijs van rond de 57 euro ...

Wat ik me afvraag, is dit een vervolg op de eerste versie of een revisie van de eerste versie? Kan zijn dat het ergens staat, had het nog niet gevonden ....

Het is een adviesprijs (nu weer 57 euro), afgegeven door AK en de drukker, wat onze prijs wordt weet ik nog niet, maar wel lager 🙂 Hoe meer er besteld worden door ons hoe goedkoper 😀

Het is een nieuw boek, geen revisie.
Er zijn zoveel nieuwe producten sinds het eerste boek bijgekomen die men kan gebruiken, en AK zelf was er zelfs als merk nog niet (Miguel zat toe nog bij MIG, wat nu eigendom is van zijn ex 😳 )

Of alle talen gelijktijdig uit komen is niet zeker. De Nederlandse versie wordt aangeleverd uit Gent en in Spanje gedrukt

De engelse, spaanse en duitse versie zijn bijna klaar volgens de website van AK 😀

Groetjes
Peter

Tja, de post in Nederland wordt steeds duurder, dat komt door de vrije markt werking, dan zou alles goedkoper worden (volgens de regering dan) 😀
Net als met de enegie, de telefoon, enz. maar de praktijk is anders 😈

Peter

Hallo allemaal

Het volgende is onderweg naar ons en wordt zeer binnekort verwacht:

Het FAQ boek deel 2 in het Nederlands (beperkt aantal) en de eerste DVD van Adam Wilder: Dealing with Photoetch (alleen bij ons verkrijgbaar).

Zodra ze echt binnen zijn zijn ze via onze webshop te bestellen

Mogelijk heb ik ze op tijd voor de beurs van 10 en 11 december, maar dat is afwachten 😀

Groetjes
Peter

Hallo allemaal

Gaarne even wachten met echt bestellen van de FAQ boeken. Apart pre orderen kan wel.
Gebleken is als er echte bestelingen en pre-orders door elkaar heen gedaan gaat het mis in ons programma met de verzendkosten van het totaal op de bon.

Alle pre-orders krijgen bericht als ze binnen zijn en zijn natuurlijk als eerste aan de beurt.

Voor diegene die na maandag avond a.s. ineens in Spanje zitten, ga eens langs bij Vallejo en de rest 😀

Tot volgende week

Peter

Hallo allemaal

De nieuwe DVD van Adam Wilder 'Dealing with Photoetch' is net binnegekomen, mooi op tijd voor zaterdag 😀
Nu verkrijgbaar via de shop

adw01.jpg

Het gaat onder andere hierover:

adwtank1.jpg

Groetjes
Peter

Enne, wat is de prijs? Lijkt me leuk om t eens bij een ander te zien, en terug te kunnen spoelen!

Peter,

Ik zag dat AK Interactive nu ook een paar items van Uschi vd Rosten verkoopt, zoals de burnishing fluid voor metal tracks en de stencils voor het "large dot" ambush pattern.
http://www.ak-interactive.com/news.htm

Kan me voorstellen dat er voor de burnishing fluid zeker belangstelling is.

Hallo allemaal

De pre-orders van de FAQ's (mits betaald) gaan vandaag op de post zodat ze hopelijk nog voor de kerst binnen komen. 😀
De voorraad is wel beperkt, op is op

Groetjes
Peter

Hallo allemaal

Voor diegene die naar Schiedam komen, ik heb nog een aantal FAQ II boeken op voorraad, ik neem er een paar mee maar met reserveren weet je zeker dat er een aanwezig is.

De vallejo boxen gaan standaard niet mee, alleen op verzoek, dit ivm de ruimte in de auto 🙂

Groetjes
Peter

Hallo allemaal

Van AK is alles inmiddels binnen gekomen.

En ook nog wat loodfolie op voorraad

De mei vakantie komt er weer aan, dan kan ik even niets versturen 😀

Groetjes
Peter

Vrijdag nieuw binnengekomen:

Vallejo Primers
73610 IJA Kare Kusa Iro, Japan (Parched Grass) 60 ml
73611 IJA Tsuchi-Kusa Iro, Japan (Earth Green) 60 ml
73612 Nato Green 60 ml
73613 Desert Tan Base 60 ml
73614 IDF Israeli Sand 60 ml
73615 USN Light Ghost Grey 60 ml
+ thinner en airbrush cleaner 60 ml

ZAP:
PT03 Zap a Gap 14,2 gr
PT09 Zap CA 14,2 gr

Hallo allemaal

Ik ben er weer

(Ivm de veiligheid kan ik vooraf niet aangeven op het internet waneer ik precies weg ben 😀 )

Alle betaalde orders gaan maandag gelijk op de post

Tot in Overloon

Groetjes
Peter

Hallo plakkers

Ik ga AK dinsdag as bij bestellen

Wil iemand nog wat hebben van AK wat wij standaard niet op voorraad hebben ? Bijv AK095 DVD of AK096 DVD of town chains enz
Dan laat ik het gelijk meekomen met de rest van de order 🙂

Ik hoor het wel

Groetjes
Peter

Weer bijbesteld bij MIG en AK, het zal wel twee weken duren voordat het binnen is

De bouwvak komt er over een aantal weken weer aan, dus dan ben ik een paar weken naar Noorwegen 😀

Peter

Hallo allemaal

Zoals iedereen weet gaat de BTW per 1 oktober van 19% naar 21%, ook Vallejo heeft de prijs met ca. 3% verhoogd.

Dit heeft tot gevolg dat wij onze prijzen helaas per 1 oktober niet meer kunnen handhaven 🙁

De standaard 17 ml verf gaat bijvoorbeeld van € 2,15 naar € 2,25

Groetjes
Peter

Hallo allemaal

Wij hebben een aantal niet-verf gerelateerde dingen ingekocht die wel handig zijn 😀

Deze worden met de update van 1 oktober opgenomen in de shop bij diversen

En voor het eerst te zien in Veldhoven natuurlijk

Peter

Hallo allemaal

Alle nieuwe dingen zijn nu ook eindelijk compleet binnen gekomen waaronder dat van het merk Flex-I-File;
- schuur tape en tape beugels
- schuurrpads
- schuur naalden
- enz.

Maar bijvoorbeeld ook een grote airbrush cleaning pot, diverse types pinsetten, workholders, ps-snijders en vulflessen met tuit (voor gedestileerd water) voor bijvoorbeeld het doorspoelen van de airbrush of voor het bijvullen van brandstof

Er zijn ook twee nieuwe airbrush sets binnengekomen;
- blaulicht
- german camouflage

en wat palletten

Tot zondag

Hallo allemaal

Na de drukke IPMS van afgelopen weekeinde staan wij aanstaande zaterdag weer op Crisis in Antwerpen (http://www.tsoa.be/)

Het is geen modelbouwshow maar een wargameshow, maar het is wel de grootste op het vaste land van europa. Er komen ook heel veel buitenlandse, meestal engelse, handelaren met o.a. figuren. Ook zijn er veel clubs met demo's

Weer eens wat anders 😀

Peter

Nog even een filmpje op over gebruik van oa de Flex-i-file

https://www.youtube.com/watch?v=pyb-IE8EeNU

en

https://www.youtube.com/watch?v=yeRffaEgoFM&feature=relmfuoutube

Terug
Bovenaan