US M8 & M10 trailers 3D-printen ?

Toen nog wel, nu niet meer. Maar, moet je ook maar claas of newholland gaan rijden, of net als mn opa een mc cormic met maar liefst 14pk uit een diesel 2 pitter

Weer wat tijd gehad, alles zit erop, de sjorhaken vastlijmen was nog een dingetje, prachtig detail maar oh zo klein.
De banden moeten vanaf de binnenkant van de velg erop geschoven worden, die heb ik dus eerst apart geverfd.
Begonnen met One Shot Primer black van MIG, iets verdund en een drupje Vallejo Airflow. Na 2 minuten begint mijn Neo te sputteren, 2 klodders en nu is het echt one way trashcan. Verdergegaan met One Shot grey, die het een stuk beter wordt.
Ik moet nu echt eens een definitieve oplossing voor primeren vinden.
Met spuiten een paar sjorhaken het walhalla in gespoten.
Als kleur gebruik ik de Olive modulatie set van Mig.
Omdat de Neo dichtgeklodderd aan de kant lag nam ik de Devilbiss (zonder deksel) en ja hoor, in mijn overijver een flinke “drab” olijf over mijn broek. “Gelukkig is het waterverdunbare acryl, schat”; roep ik. Als ogen konden doden…
De broek zit in de wasmachine, advies opgevolgd en in mijn ondergoed met een kookschort voor de klus geklaard 💪🏼.
Daar is geen foto van…

80C343C3-9ABD-46DF-8676-FD695844E463.jpeg

Wordt het geen dotje?
3359EAEB-B66A-4C59-8E7D-1B8FC78972E6.jpeg

Vind hem op de rode ondergrond niet echt charmant maar als ik hem zo zie kunnen we er allebei trots op zijn😉

Leuk he, die haakjes. Zaten er niet een paar extra bij🤔 Moet wel zeggen dat ze de finishing thouch leveren met dat mooie bolletje op het eind😁

Ben een petitie gestart om alsnog de foto van jou in je onderbroek met kookschort voor terwijl je aan het airbrushen bent op dit forum te krijgen. Gun een ander ook een lach @Tini Hendriks.

Dus als je de foto van Tini in onderbroek gepost wil zien geef deze post dan een like. Bij 100 likes ga ik persoonlijk bij Tini langs om symbolisch De petitie over te dragen

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Tini!!!!!

Ik heb van het weekend 3 exemplaren mogen ontvangen van Frank.
Mijn persoon helemaal happy met de aanhangertjes en wat zegt de vriedin: "Ohhh, wat schatig die poppetjes!!!" 🤣🤣🤣🤣
Zie je, spooky models is voor iedereen🤗

Ach Spooky, ik had m niet vergeten hoor. maar wilde hem eerst wat kleur geven voordat ik hem voorstelde.
Sandeman, Zorro, Spy vs Spy 😂, het schoot allemaal door mijn hoofd na het gronden.
Maar ja, het broek incident had me afgeleid…
Veel plezier met bouwen @Henri van Meel! En @Frank Langeler , zijn er nog verplichte kleurschema’s voor Spooky?

D8755C7F-10AA-404B-BEE2-5204FCE176FF.jpeg

Ach Spooky, ik had m niet vergeten hoor. maar wilde hem eerst wat kleur geven voordat ik hem voorstelde.
Sandeman, Zorro, Spy vs Spy 😂, het schoot allemaal door mijn hoofd na het gronden.
Veel plezier met bouwen @Henri van Meel! En @Frank Langeler , zijn er nog verplichte kleurschema’s voor Spooky?

Bekijk bijlage 11367
Ja het is echt zo'n Spy vs. Spy karaktertje... 2 witte stippen als oogjes lijkt me overigens voldoende voor het spooky effect 😱

Hmmmm, nog niet. Maak hem net zo knap als mijn persoontje😎 en ik ben ook nogal kleurrijk🤪

Ik heb vandaag mij exemplaar van de M10 trailer mogen ontvangen. Wat een gigantische detaillering, zeker in vergelijking met het resin model van Masters Productions dat ik al eerder gebouwd heb. Mijn dank is dan ook aan Frank voor alle werk dat hij er voor heeft moeten verzetten.,
Ik kreeg hem vorige week en kan niets anders zeggen dan "idem". En "WOW" en zo 🙂

Terug
Bovenaan