- Interesses
- Voertuigen WOII
Militaire geschiedenis algemeen
tactische games (geschiedenis)
- Schalen
- 1:16
- 1:35
- Nu bezig met
- Sd.Kfz.250 (1/16)
Zo, the next one!
Deze keer heb ik besloten om het bouwen en beschilderen maar eens gelijktijdig aan te pakken. Dit idee is al bij mijn vorige project ontstaan.
Dus bouwen in componenten zodat je overal bij kan met het (hand)beschilderen.

Eerste laag grondverf met de acrylstift.

Wees niet bang, het uiteindelijk (plakkaatverf) engels bronsgroen aan de binnenkant, word zoiets als dit.

Het model is onnodig gecompliceerd van ontwerp maar schijnbaar is Gecko daar goed in.
Veel onderdelen die je uiteindelijk nooit of te nimmer weer terugziet!
Veel PE wat je ook niet terugziet. En daar waar je het wel goed zou kunnen gebruiken, zijn de onderdelen erop vastgegoten!
Toch ben ik blij met deze (eindelijk iets brits) uitgave hoor!
Kleine, fragiele onderdelen (o.a. springveren) met een veelvoud en dikke (giet)verbindingen, die dus breken (hoe zorgvuldig je ook te werk gaat!!!!!!!

Dan maar vervangen mert sodeertin met de juiste diameter.

Met dit resultaat.

Deze keer heb ik besloten om het bouwen en beschilderen maar eens gelijktijdig aan te pakken. Dit idee is al bij mijn vorige project ontstaan.
Dus bouwen in componenten zodat je overal bij kan met het (hand)beschilderen.

Eerste laag grondverf met de acrylstift.

Wees niet bang, het uiteindelijk (plakkaatverf) engels bronsgroen aan de binnenkant, word zoiets als dit.

Het model is onnodig gecompliceerd van ontwerp maar schijnbaar is Gecko daar goed in.
Veel onderdelen die je uiteindelijk nooit of te nimmer weer terugziet!
Veel PE wat je ook niet terugziet. En daar waar je het wel goed zou kunnen gebruiken, zijn de onderdelen erop vastgegoten!
Toch ben ik blij met deze (eindelijk iets brits) uitgave hoor!
Kleine, fragiele onderdelen (o.a. springveren) met een veelvoud en dikke (giet)verbindingen, die dus breken (hoe zorgvuldig je ook te werk gaat!!!!!!!

Dan maar vervangen mert sodeertin met de juiste diameter.

Met dit resultaat.