Af! Tiger222 ”Noch eine zigarette”

Dit model is af!
Prachtig gedaan!
Gedetailleerd model + strakke verflaag + subtiel verweerd.

Ik geniet hiervan.

Groeten, Jan

I am looking forward to seeing the Fjgr etc and how you integrate and activate the scene (your great strength in dioramas) Fantastic!
Ik kijk ernaar uit om de Fjgr etc. te zien en hoe jij de scène integreert en activeert (jouw grote talent op het gebied van diorama's). Fantastisch!
best regards
John

Dit is gewoon een Corgi kant en klaar model gefotografeerd met een grijsfilter.... 😉

Grapje uiteraard, dit is wederom gewoon topklasse om je vingers bij af te likken. 👍

Los van het uistekende schilderwerk is het vooral de realistische en menselijke houding van het figuur wat het weer "af" maakt.
Top hoor.

Hier nog niet maar t is warm zat voor alle onzin deze week, woensdag hoop ik toch ff uurtje in de koelte van de mri scanner te mogen liggen. ik zie dat jou tiger zelf al is voorzien van fraaie fletse verwering, ik meen wat grijzigs te zien, wasda voor kleur?

Timo,Hoop voor je dat het resultaat positief zal zijn bij de MRI scan!
Ik heb de 3 kleuren gedrybrushed met grijs/buffachtige olieverf om zo het geheel wat “grauwer “ te laten lijken!

Grijs vind ik een hele lastige,.enkel buff krijg ik dit bleke effect niet mee, en de grijs die ik heb is te blauw. Misschien maar weer eens shoppen...de mri is ter controle, verbetering zit er niet meer in, het is nu de achteruitgang zo veel mogelijk stilzetten. Ik heb nooit bedacht om figuren op deze manier ook mee te "washen", maar het trekt het wel mooi naar mekaar toe!

Brilliant Roger 👍 The Fjgr with STG-44 on the barrel has great balance (strong Glutes)! Love the guy with the glasses and snood/hoodie too. Stay cool in the canicule😉
Geweldig Roger 👍 De Fjgr met STG-44 op de loop heeft een geweldige balans (sterke bilspieren)! Ik ben ook dol op die kerel met de bril en snood/hoodie. Blijf koel tijdens de canicule 😉
best regards
John

Heb er 3 in mijn hoofd Eric!
-Dodge ambulance gebruikt in La Gleize voor ingang kerk
-universal carrier op Churchil bridge ( bevrijding mijn dorp Moergestel )
- LVT-4 USMC in LST voor landing Iwo Jima in shadowbox

Ga binnenkort weekje op vakantie,kan ik er eens rustig over nadenken!😉

Prachtig werk Roger 👍

Wat ik wel iets vreemd vind is de stand van de motorfiets.
Deze zou in het echt (staande op de middenbok) omvallen door de hoek en de stijle weg.

Tis toch een DKW 350 ? ik wist niet dat die met zijstandaard werd uitgerust.... weer wat geleerd ..... en niets gezegd dan 😅

Wederom subliem gedaan. Zoek weer een plaatje voor de omslag van onze (Twenot) Fb. Mag ik er hiervan eentje gebruiken?

Gr Bas

Of ik lees eroverheen of weet ik het wat, maar waarmee heb je de houten afwerking buitenom het dio gemaakt? Het houten profiel is niet zo ingewikkeld, maar de rest? Ik heb al best wat afgezocht, maar of de nerf is te grof, of het is niet te verwerken. Ik verwacht geen rolls royce notenhout hoogglansfinish, maar het mag wel verfijnder als ik nu kan

Terug
Bovenaan