Af! Tiger I in Normandië-Rauray 28 juni 1944

Dit model is af!
Volgens mij smaakt dit naar meer balkenkruizen, Jan! Mooi!
Hoi Tini,

De 2e en 3e zijn in aanbouw. Zie de Sd.Kfz.234/2 en Sd.Kfz.250/3. Deze drie musketiers spreken me nu vooral aan.

Als ik tijd van bouwen krijg, volgt er nog meer in dunkelgelb. Maar straks ga ik eerst met Brits verder.

Groeten, Jan
 
Schitterend Jan. Chapeau!!! Ik zit hier in Portugal de laatste AFV modeller te lezen. Daar staat hij ook in in 1:16. Gr uit Luz
Dankjewel Eric,
In 1:16 helemaal indrukwekkend.

Fijne vakantie nog, Jan
 
Terug
Bovenaan