Teigetje 1/16

Mooi! Scherf schade komt over het algemeen overeen met de plaatjes net zo het camo patroon. (Herkenbaar 😉)
Boompje ben ik het met Peter eens, had niet gehoeven dat schuim aan het einde van de takken. Dit is meestal het eerste wat wegvliegt bij al die knallerij. (Zie ook recente plaatje in de Oekraïne bij...)
Vwb het hakenkruis, zou ik dit zeker doen vooral uit historisch oogpunt!. (Zijn niet in Dld hé 🙄😉). En omdat je er toch een figuur bij wilt zetten, kan je'm er ook zo een beetje voor het kruis zetten, zodat het niet direkt opvalt (mocht iemand daar een probleem mee hebben... 🙄)

Had nog geen concrete plannen voor mijn 1 16 Tiger, denk nu toch wel weer aan deze te doen...

Grtz
Erik

Zeer fraai Tijgetje Ronald 😛👍

Swastika zeker doen anders is het dus toch niet die Tiger die je wilde laten zien... er is helaas al (of nog) teveel geschiedvervalsing.

Ziet er goed uit Ronald!
Het hakenkruis zou ik er ook gewoon op doen. Historisch correct, het zegt niets over jouw (of ons aller) politieke ideeën en ik denk dat het binnen de modelbouw gemeenschap door de meesten ook zo gezien wordt.

Ik neem dan maar aan dat je niet van plan was om met foto's ervan de internationale media op te zoeken. 🤪

Wanneer je iets vertoont incl. symbolen die refereren aan het nazi tijdperk kun je wellicht een mooi kaartje maken met een disclaimer 😉

Terug
Bovenaan