Jan Peters
Lid van de TWENOT
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- 1:35
- 1:72
- 1:144
Dat is photoshop of AI, kan niet anders 😁
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de indruk dat die vooral van boven vastgebonden zitten. Er zit touw rond de dekens (?) om ze bij elkaar te houden, maar het geeft mij de indruk dat die bundel op het spatbord hangt in plaats van eraan vastgebonden is. Bij het setje van Black Dog zitten er riempjes over de bepakking heen die ergens middenop de spatborden vast zouden moeten zitten, maar daar zit niks om dat aan te doen.Daar hadden ze ook wat op de spatborden liggen 🙂
Ach ze konden goed vol liggen hoor 😛Dat is bij Black dog wel vaker, er moet veel op zo'n voertuig geplempt worden, of dat realistisch is is niet zo belangrijk. Ik heb nog een set voor de Firefly liggen, daar haal ik af en toe wat uit voor op andere voertuigen. Op de sas jeep zit ook een beetje van die set, pas gezaagd/ gesneden, gecombineerd met andere zaken kun je er dan wat natuurlijk ogende bepakking van maken.

Voor foto’s is GIF een heel slecht formaat 🙂 Ik zie nu dat het een filmpje is, oftewel een geanimeerde GIF. Was het dat niet, dan zou je hem om kunnen zetten naar JPEG, maar dat zal hierbij alleen een stilstaand beeld opleveren.Kon de gif hier helaas niet direct uploaden ivm dat die te groot was.
Let wel op dat dit geen Cromwell is maar een Crusader AA. Al kan dit dio natuurlijk ook met een Cromwell.Diorama ideeBekijk bijlage 57256

Gaat goed komen.
Ik bestudeer de foto's hoe het zit bij ouder huizen. Een voorbeeld wat ik gebruik is deze momenteelDit lijkt inderdaad iets heel leuks te gaan worden.
Ik zou zelf een foto gebruiken voor de opzet van het huis.heb in het verleden al meerdere keren een geveltje verzonnen wat vervolgens bouwtechnisch eigenlijk niet klopte. (Denk hierbij aan verhoudingen van gevelstenen, ramen, kozijnen of dakspanten)
Ben benieuwd naar het vervolg.

Het prachtige dingen maar wil eerst op m'n eigen manier proberen.Waarom investeer je niet in een huis van Diodump? Mag wat kosten, denk 40 tot 55 euro maar mooier dan dat ga je niet snel vinden....
(Foto's komen van de Diodump.com website.

Ik zou van stevig papier een dakkapel vouwen en kijken hoe het staat. Wat betteft architectuur past deze recht boven de deur in de lange gevel.A. zal ik nog een dakkapel op het lange dak toevoegen om het grote vlak te breken.

Dit ziet erInmiddels al weer een stuk verder met de woning en het begint al aardig voor te krijgen.
Heel erg mooi gedaan, mooie verhoudingen en opbouw met hoogtes.Mocht er iemand nog op of aanmerkingen hebben hoor ik graag .
Dat komt zeker nog aanbod. Zit nog te dubben of ik een stapeltje leistenen langs de muur wil zetten of dergelijke. En voor inbhet gras nog een stapeltje stenen of keien om het geheel daar een beetje te breken.Heel erg mooi gedaan, mooie verhoudingen en opbouw met hoogtes.
Een detail hier of daar en gaan afwerken. Met detail bedoel ik gereedschap, een stapeltje brandhout of stenen. De spulletjes en de beestjes zeg maar.
Dat is een plek die plaatselijk wat meer pokon heeft gehad.😉Het ziet er allemaal weer pima uit Reitze, zoals we van je gewend zijn, alleen kan ik die dot groen gras tussen het vergeelde gras niet plaatsen.