StuK? (geëxplodeerde StuG 3G early) *Update 11-8* Af?

Dag mensen,

Bedankt voor jullie leuke reacties.
Het naamplaatje heb ik lang over nagedacht. Omdat de base rond is leek het me verstandig zelf iets te maken. Gezien de belabberde staat van het voertuig heb ik ook gekozen voor een wat "slonzig/ lumpy" lettertype. Maar ik kan me wel vinden in jullie mening hierover. Het dak is iets waar ik ook over nagedacht heb, omdat het veel zicht weg neemt. Echter vind ik het wel passen en heb ik zeer bizarre resultaten gezien van geëxplodeerde voertuigen waar dit wel tussen zou kunnen passen.
Het figuur... tja beetje dubbel. Ben redelijk (maar ook niet meer) tevreden hierover, maar het basis figuur (Verlinden) was crap! Daarom komt ook niet alles tot zijn recht en heb ik soms veel moeten manipuleren met highlights. Volgende keer moet ik hier op voorhand toch kritischer in zijn. (weer een leermomentje 😉 )
@ Jan: Bouwavond gaat niet lukken, want ik vertrek woensdag naar Zweden voor een paar maanden, maar ik ga hem bij Martin langsbrengen zodat hij wel op beurzen te zien is.

Groetjes!

Bij nader inzien heb ik jullie tip toch maar ten harte genomen en het stukje StuK? verwijderd. Het kwam idd iets te joviaal over, en persoonlijk vind ik het nu wat dramatischer/ serieuzer uitzien. Thanks 😉

Groeten

Hij is erg, erg mooi geworden, Boris. Het is een dappere onderneming geweest, en hij is helemaal geslaagd. Laat het dak er lekker op zitten, je zag niet zelden dat men de grote brokken bij elkaar raapte om bijvoorbeeld een weg vrij te maken.
Het naamkaartje zou ik persoonlijk er helemaal afhalen 😱. Het cijfer 3 staat te dicht bij de rand, de apostrof tussen 19 en 43 vind ik ook minder geslaagd. Zo'n mooi model verdient beter 🙂. Zou je zo'n krom naamplaatje niet kunnen laten graveren?

Thanks heren 😉 .
Ja dat plaatje blijft een beetje in m'n hoofd spoken. Misschien dat ik vanmiddag nog een poging doe. Echter heb ik geen tijd meer om er één te later graveren ben ik bang. Als ik het niet beter krijg laat ik het zo.

Groetjes

boris bakker zei:
Ja dat plaatje blijft een beetje in m'n hoofd spoken. Misschien dat ik vanmiddag nog een poging doe. Echter heb ik geen tijd meer om er één te later graveren ben ik bang. Als ik het niet beter krijg laat ik het zo.
Hebben we het morgen wel over 😉 ...

Terug
Bovenaan