Na 78678254 uur achter mijn computer te hebben doorgebracht voor de nieuwe SMF website, http://www.scalemodelfactory.nl/ , eindelijk weer eens tijd voor echt bouwen. 😀
(SMF site komt ergens volgende week on-line na een laatste check van directeur Robert Crombeecke)
Deze Stug IIIG heb ik dik een jaar geleden gebouwt en het werd tijd om hem eens in de verf te zetten. Kon en passant de geleerde zaken tijdens de SMF workshop eens testen et voila:
Nu eerst in de vernis en dan kan kan de olieverf e.d. weer uit de kast. 😀
Heb wat details van Modelkasten gebruikt en en wat Aber clamps. Verder heb ik de Schurzen van transparante Evergreen gemaakt die je idd hier niet ziet.
En wie o wie wil die F#cking Modelkasten tracks voor me bouwen?
Wordt helemaal lijp van die dingen...... zucht.
Volgende X weer gewoon Friuls.
Massel,
marcel.
(SMF site komt ergens volgende week on-line na een laatste check van directeur Robert Crombeecke)
Deze Stug IIIG heb ik dik een jaar geleden gebouwt en het werd tijd om hem eens in de verf te zetten. Kon en passant de geleerde zaken tijdens de SMF workshop eens testen et voila:
Nu eerst in de vernis en dan kan kan de olieverf e.d. weer uit de kast. 😀
Heb wat details van Modelkasten gebruikt en en wat Aber clamps. Verder heb ik de Schurzen van transparante Evergreen gemaakt die je idd hier niet ziet.
En wie o wie wil die F#cking Modelkasten tracks voor me bouwen?
Wordt helemaal lijp van die dingen...... zucht.
Volgende X weer gewoon Friuls.
Massel,
marcel.