I'LL be back.....
hoi iedereen;
nadat ik door miserie alle denkbare dieptes heb gekend, ben ik terug boven water wat adem aan het nemen, en zal probeeren de draad van dit topic terug te nemen met eerst een beetje aantwoorden te geven.
-timo, tegenstrijdig niet slecht gezien, ik probeer altijd zuinig te blijven met schakering, de manekes komen zeker....
-Boris, ja een foto is maar een klein update hé, neen?
wel de washes zijn gedeeltelijk met eerst pigmenten gedaan en dan pas met olie.
-Richard, ja maar je zie er maar een deel van hé...
ja met magic sculpt, 50/50, doe er wel met de gelegenheid altijd iets meer verharder bij, en tegenstrijdig van veele ik wacht niet dat het hard word om te beginen, ik gebruik ook weinig water om glad te maken dan blijft de MS mooi ...heu ....hoe moet ik zeggen, hii vergaat dan niet in corelige papje.achteraf neem ik wel een vochtig penseel om de plooien glad te maken.
-Boris, ik gebruik echter geen van de twee...
-Robert, merci,
ja die moeten nog getroken worden
voila ik zou dan 50/60 gebruiken....
-Timo, dat valt nog mee, ik gebruik zo'n rubber penseeltjes van verschillende vormen, je vind ze overal in de gooie hobby winkels.
neen idd is niet de bedoeling, de bedoeling is dan om de plooien in de nog kneedbaare MS te duwen, maar iedereen zijn manier hé om eraan te komen. ik weet dat de "hele gooie" figurinisten gewoon tandenstokers gebruiken om de plooien te maken. je zie wel.
-Jeroen, wel ik vind dat nog een gooie kleur om mee te werken dat saaie grijs...hahahhaaaa, de manekes komen .....
-Vincent, merci, dat zal nog even duren voor hij af is....vrees ik.
-Jan, merci
😉
-Kristof, danke, ik gebruik nogaal graag tamiya en in dit geval is het een mengeling van panzer grijs, medium blue en field blue, ratio 30 30 30.
heu Ransart dan.....
😉
-thanks for the comments, wel the crew try to eat his eggs, this is SF the scenario is only going on my head.....
😉
-Wijnand, voila, you ingels is beter dan die van mij...hahahah
vet ???... alle jong en ik die zo proper mogelijk probeer te werken.....sig sig.
🙂
-Dominique, merci,
wel zoals ik al eerder schreef, panzer grijs, medium blue en field blue in een ratio van 30 30 30 van tamiya.dit voor het spuit werk.
-Jacco, ja...een foto is niet veel meer dan een klein update hé....;neen?.
merci?
nu, het eerste figuur heb ik nog geschilderd toen in bijna aan de bodem van het oceaan lag , dus vol met stres, het pârka valt nog mee maar het aangezicht trekt echt op niks, ik heb eigenlijk geen goesting om ze te herbeginen , wat denken jullie dat ik moet doen.
het spreekt ook van zelfs dat er nog iets tussen zijn hand komt te staan.
😉
voila dat was het, mercilekes en hopelijk tot gauw.
bye