Martin Dogger
Lid van de TWENOT
Of in ieder geval de romp dan. Hier is alvast één foto. Meer volgen er vanavond.
Groeten, MartinD
Groeten, MartinD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, kost niks, en je kunt ze zo dik maken als je wilt 😉nick elias zei:Waarom maak je je las naden niet met gewoon stretchet sprue 😕: 😕:

Klopt, de AFV Club decals waren nogal oud, dus misschien dat het daar aan ligt. Hoe dan ook, ik doe het niet opnieuw. Dit is ook een testertje voor de M5A1.j.w.stokkers zei:De decal randen lijken nog wel wat naar voren te komen.
Maarten Weers zei:Ik zou ook denken de decals te vervangen, zonde van al het werk dat je al in het model gestoken hebt.
Martin Dogger zei:Misschien ga ik ze dan toch maar vervangen. Eens kijken hoe ik dat er netjes afkrijg, zonder paintjob te verkl*ten.
Dat is goeie nieuws 8)PE-ter v. Stiphout zei:Mijn Stuart leeft, en hij gaat meedoen aan de eerstvolgende Twenot-wedstrijd...!
Och, het is gelukkig geen vliegding 8) 🙂boris bakker zei:Nou Martin je moest eens weten!! 😈