robert jan de wit zei:
Dan hoop ik het geheel donderdag of zo onder te sneeuwen en er een beetje een windrichting in te krijgen en mogen jullie hem op de SMF demo dag keuren.
Als het helemaal af is laat ik door een neefje met goede fotoapparatuur foto's maken en die zal ik hier op het forum plaatsen.
Rob, Gino,....goed lezen mannen......
😉
Niettemin erg bedankt, ik kan er wel wat mee.
Maar ik denk dat deze foto's jullie op het verkeerde been hebben gezet.
De basis is nu inmiddels helemaal voorzien van sneeuw (met sporen...), en de laatste details aan de figuren toegevoegd en vastgezet op de base
Ik ga binnenkort goede foto's laten maken.
Het concept en schilderwerk is grotendeels hoe ik voor ogen had dat het zou moeten zijn. Ik had de strip voor ogen met een dosis realisme en de sfeer zoals dat in de strip naar voren komt.
Maar ik kan me voorstellen dat gemiddelde figuurschilder, modelbouwer of leek denkt wat te missen. Misschien had ik daar een concessie in het schoilderwerk moeten doen, maar dan komt ook talent en techniek om de hoek kijken.
Ik ben geen topschilder en pretendeer dat ook niet te zijn, ik heb hier nog enorm veel in te leren, maar ben voor nu tevreden. Ik neem al jullie tips en comments mee naar het volgende figuur.
Bij dit project moest ik ook gewoon zeggen stop, dit is het. Anders is er 99% kans dat ik het schilderwerk ga verkl#ten...Zoals dat het met de projecten was waar ik hiervoor mee bezig was.
En ondanks alle foutjes die ik gezien heb en dingen die ik een andere keer echt anders zou gaan doen ben ik voor nu tevreden.
En eindelijk is er dus nu weer wat af..
😀
Dus, straks een nieuw project, nieuwe problemen en nieuwe doelen en benadering.
Gino, hij gaat mee naar Antwerpen, dan hebben we het er nog wel over.
😀
Rob, bedankt voor je complimenten en feedback.
Rene, bedankt voor je complimenten en input vanuit de andere invalshoek.
groet,
RJ