SMC2025

Oei, een gebroken enkel.... in het gips zeker ? Sterkte toegewenst voor een volledig herstel 👍
Bedankt Peter!

Een spalk en inzwachtelen. De zwelling die was ontstaan door doorlopen was behoorlijk. En ik bewegen, omdat ik meende dat het een kneuzing was. Maar botdelen zaten nog aan elkaar en in goede positie. Nu eerst been goed omhoog houden om vocht in voet en onderbeen af te voeren.

Groeten, Jan

Laatst bewerkt:
Fantastisch .................

Ik vond de nieuwe locatie voor de bouwclubs wel prima. Er was genoeg bekijks en aanspraak, en het is de enige plek waar geïnteresseerden zien wat modelbouw qua bouwen inhoudt. Altijd erg leuk om te doen! De stands in de grote zaal focussen meer op schilderen etc.

Ik begreep dat de verhuizing mede nodig was om ruimere gangen te krijgen in de hallen. En er was ook meer handel door kleine bedrijfjes wat alleen maar mooi is voor bezoekers, want waar vind je zoveel bij elkaar?

Ik hoop dat de mix van (exclusieve) handel, demonstraties en workshops, wedstrijdtafels en modelbouwclubs gehandhaafd kan worden, zo zijn alle aspecten aanwezig. En natuurlijk de enorme internationale community!

1000071918.webp
1000071919.webp1000071917.webp1000071922.webp1000071921.webp1000071920.webp1000071923.webp

_MG_0757.webp_MG_0752.webp

Laatst bewerkt:
Mooi fijn smakelijk inspirerend verslag 😛 moet hier eigenlijk niet naar kijken 😉

maar dat deed ik toch ? 🤗

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan