Jan van Harn
Lid van de TWENOT
- Interesses
- Britse Gemenebest WW2
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Fordson WOT 6 GS, AEC MkI, Scammell Pioneer Recovery
Bedankt Peter!Oei, een gebroken enkel.... in het gips zeker ? Sterkte toegewenst voor een volledig herstel 👍
Een spalk en inzwachtelen. De zwelling die was ontstaan door doorlopen was behoorlijk. En ik bewegen, omdat ik meende dat het een kneuzing was. Maar botdelen zaten nog aan elkaar en in goede positie. Nu eerst been goed omhoog houden om vocht in voet en onderbeen af te voeren.
Groeten, Jan
Laatst bewerkt:










