- Interesses
- Halftracks en alles wat zich rondom Tilburg heeft afgespeeld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.




Nee niet van IKEA maar deze LED Moderne Bureaulamp wit | 5 Watt | Draadloos opladen | Dimbaar | 3000K-6500K | Wit Kopen? | Ledloket@Ron van Wiggen
Volgens mij zijn dat de zelfde lampje die Walter altijd in Goes op de stand heeft staan, ik dacht dat die van Ikea afkomstig zijn.
Kennen ze die winkelketen daar in Zweden??
🤔🤔
…in één adem genoemd 😱🙄😂….maar pas ná het verlaten van de zalen liep ik tegen @Walter Jonkers aan. (en veel lelijke, slecht geklede mannen gezien. Maar dat ter zijde)
Helaas net mis gelopen, merendeel van de dag netjes achter de stand gebleven.Ik heb écht onze Twenot-plakkers gezocht

Weet iemand wie dit is/welke stand?een fransman die miniatuur motortjes, verlichting en geluidsmodules voor inbouw in 1:35 levert.
Die was er zeker, in de buurt van Diodump. Was wel een kleine stand, dus grote kans dat je er zo voorbij liep.Specifiek bedoel ik RADO
Ik kwam binnen, direct rechts voor ModelbouwCompany langs,Weet iemand wie dit is/welke stand?
Tsjek, dat had ik ook.die zo open ging nog voordat ik mijn pasje erlangs kon halen. Minder als 3 uur is gratis, maar langer als 3 uur ( in mijn geval) blijkbaar oo
Helaas hebben we niet alles in de handTot mijn verbazing heb ik merken/stands gemist, die er volgens het floorplan hadden moeten zijn, maar die ik niet gezien heb.
Kan het zijn, dat sommige handelaren zich teruggetrokken hebben, maar dat het floorplan niet is aangepast ?
Specifiek bedoel ik RADO (R3), Black Dog (L2), AMMO (J2) en PanzerArt (A10).

Klopt, zij stonden samen in zaal 3, Ik had ze daar niet verwacht, maar via de plattegrond op de website van de SMC uiteindelijk toch gevonden 🙂Nee hoor, Rado stond in de andere zaal, niet bij de fantasyfiguren. Althans, op zondag wel. Hij had soort van één stand met Quicktracks.
Die hoop.ik te bezoeken. Gisteren bleek mijn enkel (toch) gebroken, maar ik hoop dat dit wel gaat lukken.
Oei, beterschap Jan!
Beterschap Jan!
Dankjulliewel.Een spoedig herstel gewenscht Jan, en anders maar geen ESM hoor, gelukkig kun je prima online bestellen tegenwoordig