Ik heb de nog ontbrekende delen toegevoegd:

Bovenop de brandblussers, reserverupsband en antennevoeten, plus handgrepen op de voor- en achterkant, en de ladder, de klapplank (?) en het blok achterop. Voor de brandblussers heb ik die van Asuka gebruikt, want die van Resicast zijn te lang en te dik. Asuka’s versie is te kort, maar minder te kort dan Resiscasts uitvoering te lang is. Voor de rupsband heb ik schakels van Panda gebruikt in een rekje van Asuka, want hoewel je die ook van Resicast krijgt, zijn dat T49s terwijl er hier T54E1s onder komen, en het rekje van plastic is gewoon makkelijker en ook nog wat scherper.
Voor het stuk traanplaat linksachter krijg je gek genoeg alleen een onderdeel om het neergeklapt te bouwen, terwijl het in het echt duidelijk ook omhoog kan. De ladder kan wel naar boven of beneden geklapt gebouwd worden, maar ik heb gekozen voor opgeklapt omdat dat minder kwetsbaar zal zijn. Ik heb twee aanslagen gemaakt van plastic strip, maar bedacht me dat die verkeerd zitten
🙁
Het blok onderaan de achterplaat was ook leuk. Ik had de ogen eraan gelijmd en dan de haken op de romp, waarna bleek dat je het blok er dan niet in kunt hangen omdat de ogen (in tegenstelling tot in het echt) niet kunnen draaien. Bij een poging om de grote haak los te krijgen, brak er een stuk af van het blok, dat ik daarom maar nagemaakt heb van plastic plaat.
En daarmee is de bouw eigenlijk klaar:
De rupsbanden zijn nog niet af, maar omdat ik pas de precieze lengte daarvan kan bepalen wanneer de wielstellen aan de tank zitten, kunnen die nog wel even wachten.