-J.W.:
bedankt, dat is eigenlijk het doel van iedereen om het toch zo te proberen doen denk ik, is niet evident maar plezierig om te horen.
ik deel totaal die manier van doen ook niet, ik doe tot nu toe nog modelbouw om mij plezier te doen en apprecieer constructieve comment ten volle, zie ook laatste opmerking van Marcel, dat is constructief , zie vorige opmerking wat betreft het planske komende van Dominique him self, heb daar direct iets aan gedaan zodat het beter over kwam, had er toen geen erg in en was zeer blij dat hij me daar attent heeft op gemaakt, er is een verschil tussen constructief en destructief, ik wil van het modelbouw een mooi beeld maken en doe niet aan alchemie om een resultaat te bereiken.
je hebt totaal gelijk in verband met het hier posten van foto's,
je zeg het , zover je het op de foto kan zien, ik wil wel aannemen dat het verschil tussen stoffig en moderig heel klein zal zijn, is ook niet in 3D op de foto, maar als je goed kijkt heb er een close-up foto bij staan van het onderstel, is het wel wat meer dan stof op de wielen hoor, dat je het hier niet direct zie soit. dan is er een beetje moderatie gewenst want dan ben je iets aan te beoordelen die je niet precies kunt zien.
ik kan je zeggen, kom net uit de bergen, als er verschillende dagen vrieskou is en je rijd door de overgebleven sneeuw ,het blijft plakken zonder dat er aan de ondergrond het minste natigheid te zien is, sneeuw is een zeer moeilijk onderdeel om na te makken,ik zou zelfs zeggen gemakelijker om nat na te maken dan droog.heb ook al te veel gooie commentaar erover gekregen daarom deel ik hier ook je meening niet en zoals je zelfs zegt we zijn hier om bij te leren. daarom neem ik dat ook niet kwalijk aan van wie het ook komt.
nog bedankt voor de moeite om wat duidelijkheid te willen bringen.
-Hoi Staf,
😉 hahahaha deja vus, ik weet het , ik heb de title proberen veranderen maar is me niet gelukt, moest "eind resultaat" worden, toen ik het bericht poste zag ik dat mijn title het zelfde gebleven was, kan jij me helpen (of iemand) en me uitlegen hoe ik te werk moet gaan om een andere title aan een bestand bericht te geven.
vreed bedankt Staf
sluukes
-Kristof:
daarvoor nog eens bedankt;
sorry sorry....., maar nu je ook vader bent, zal je ondervinden dat die gasten aventoe met een verasing naar huis komen zo op het laatste moment zeggen ze je dat je tekst moet lezen op de dag van hun communie en dat je daarom de oefeningen moet bij wonen, ahteraf was het te laat om nog af te komen.....; spijt me echt
volgende; een stuk van een stug, ben daarop verliefd he op de stug's, waarvan de chauffeur een mislukte manoeuvre doe met gevolg dat de bemaning die aan het eten is door de luiken.....hun eten kwijt speelt, een humoristische tafareeltje. ik probeer zodra ik kan foto van te posten.....
doeikes
-jan:
hier kan ik geen mercieke zeggen hé, ...maar merci
-Boris:
bedankt Boris
voila dat wou ik zeggen of laten uitbeelden beter.....zeer bedankt.
-Kanne:
PFFFFF....bedankt, ik was bijna mijn latijn kwijt.....
nogmaals bedankt, ik zou zeggen...heu, niet te bescheiden zijn.....misschien vind je het niet van je zelfs, dat is zo bij meer mensen, ik doe daar ook deel van , je modellen zijn echt beter dat je denkt.
doeikes
-Marcel:
ouille wat een vieze woord "perfectie" heb het van horen zeggen , naar het schijnt bestaat het niet, maar toch bedankt , we zullen dit moeilijkheid graad noemen, ik zou daar gewoon willen aan toe voegen , als ik dat kan -kan iedereen die het wil dat.....
aille aille ik wist het hé, het komt af...hahahahaah
wel nu je het zegt...heb ik daar niet aan gedacht en leg uit waarom, ik heb slecht mijn les geleerd en dit geweer was er in begin niet op voorzien, :idea: begreepen voor de volgende....
met de traks weet ik niet precies wat er gebeurt is op de foto's van het ongeschilderd model staan ze goed na de verf is het begonen, de trak ging niet meer goed rond de laatste tand en bleeven zo een beetje haperen er boven op, heb wel geprobeerd ze erin te duwen maar het lukte niet zonder de verf ervan te beschadigen.
met het reserve wiel snap ik niet goed wat je bedoeld.
zolang het constructief blijft......bedankt ervoor
sluukes iedereen en nogmaals bedankt
marc
modelbouwclublier