Ruud Gillis
Lid van de TWENOT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iets in de lost and found trend maakt het wel orgineler Ruud.Je hebt helemaal gelijk met die titel Alex! Het is zo cliché als Jochen Peiper die voor de 100.000 ste keer staat te wijzen hoe ze ook al weer La Gleize uit moeten komen.
Maar ja, wat dan?
Raiders of the lost Sonderkraftfahrzeugzweihunderdvierunddreißigstrichdrei klinkt wel catchy maar is toch net te lang voor op 'n bordje (wordt Roger z'n vriendinnetje bij name-it vast niet blij van)
Ik ga er eens over denken Alex!

Ik ga deze onthouden, het deel waar het voertuig in zit, heeft geen structuur nodig en pasvorm is ok.gaperd die ik ben, ik sta vijf dagen in de week te gipsen,

BLASPHEMY!!!!!!! Lego figuren verven. Aaahr, the horror. 😉Het was weer gezellig met 't kind over de vloer. Hij had 'n probleem: geen kashiik trooper en geen geld. Nou, pa heeft verf en kwasten dus:Bekijk bijlage 57325
Vertel dat maar eens tegen 'n kind van 11 die een obsessie voor star wars heeft ontwikkeld en n structureel geld probleem heeft😁!BLASPHEMY!!!!!!! Lego figuren verven. Aaahr, the horror. 😉

Foto's foto's foto'sHet meeduimen helpt, het niveau blijft nu!

Ja, ga zo de champagne uit de koelkast halen!🥳Geslaagd zeg ik 😀 👍