Santa Fe Water and Sand Festival

Arno Riedel

Overleden
Ik wou toch nog ff dit bovenaan zetten. Iets minder heet nieuws, maar het staat nog niet op de website maar, de publieksdagen van het Santa Fe Water And Sand Festival gaan in 2006 plaats vinden op 24 en 25 juni. Ze zoeken nog modelbouwers die voertuigen uit WO2 willen showen, nationaliteit, statisch of RC maakt niks uit. Ook figuren zijn welkom. We krijgen een of twee boogtenten(al naar gelang de belangstelling) tot onze beschikking. Roy ben je van de partij. Groetjes, Arno http://www.santafe-online.nl/NL/index.html

Hoi Arno,

zou je contact met me op kunnen nemen? Misschien is het ook wel iets voor de Battle Tanks Nederland om mee te doen. Dan krijg je er een heleboel deelnemers tegelijk erbij. 🙂

wmreij@battletanksnederland.com

Jongens, mijn excuses vooraf. Dit wordt vloeken in de kerk. Ik heb weer contact gehad met de organisatie en ze zijn niet alleen van plan de Desert Raiders naar nederland te halen maar omdat het hele gebeuren aan de waterkant plaats vindt en er al de nodige DUKW's en GPA's in het water varen ook een MTB en/of mijnenveger te charterren. Mij is dus de vraag gesteld of ik ook mensen ken met WW2 RC schepen om dit gedeelte nog wat meer aan te kleden. Nogmaals mijn excuses 😀 . Groetjes, Arno

Arno, zal ik de vraag eens (met jouw email erbij) stellen op www.modelbouwforum.nl ?
Daar zitten een aantal mensen die ook varend (hoest uche, excuses!!!!)militair materieel bouwen en heb je wellicht wat meer kans...
Stuur me maar een PBtje. Als je antwoord positief is, dan ook graag wat info erbij.

Arno Riedel zei:
Jongens, mijn excuses vooraf. Dit wordt vloeken in de kerk. Ik heb weer contact gehad met de organisatie en ze zijn niet alleen van plan de Desert Raiders naar nederland te halen maar omdat het hele gebeuren aan de waterkant plaats vindt en er al de nodige DUKW's en GPA's in het water varen ook een MTB en/of mijnenveger te charterren. Mij is dus de vraag gesteld of ik ook mensen ken met WW2 RC schepen om dit gedeelte nog wat meer aan te kleden. Nogmaals mijn excuses 😀 . Groetjes, Arno

Arno, no problem. Zo lang er niets vliegt vind ik het prima 🤣 🤣

Niels Henkemans zei:
Arno Riedel zei:

Arno, no problem. Zo lang er niets vliegt vind ik het prima 🤣 🤣
Zelfs die vraag is me gesteld door de organisatie maar daar ik het terrein ken heb ik ze voorzichtig aan het verstand gebracht dat het onmogelijk zou zijn. Ook het droppen uit een Dakota van reanactors. heb ik ze uit het hoofd gepraat. Teveel water en bomen in de buurt. Maar als ze para's willen, ik heb ze verteld dat KCT en BBE geregeld hun mensen laten springen op evenementen. Cheerio, Arno

Hoi mensen, ik heb een mailtje gehad van de organisatie. Dit wil ik jullie niet onthouden.. Geniet, ook al wordt ff gevloekt. "Afgelopen maandag hebben we vergaderd over het santa fe weekend.
Het "weekend" duurt in ieder geval (voor degene die daar zin in heeft) van za.17 t/m zo.25 juni, je leest het goed meer dan 1 week.
Ik heb met de andere mensen van de organisatie afgesproken dat ik 2 boog tenten krijg voor de modelbouw jongens.
Het zal zo zijn dat mensen die spullen willen verkopen (dit geldt ook voor de militaria markt)van de organisatie een soort marktkraam kunnen huren waar ze hun spullen te koop kunnen aanbieden.Het is nog niet bekend wat dit gaat kosten maar ik hou je hierover wel op de hoogte.
Mensen die alleen spullen hebben om aan het publiek te laten zien ( zoals bv. de radiografisch bestuurbare tanks) die hoeven hiervoor natuurlijk niks te betalen.
Voor de tank mensen zullen we bij de boogtenten een zand baan aanleggen, je moet me wel even laten weten hoe groot deze moet zijn en welk soort zand het beste hiervoor gebruikt kan worden.
Als het goed is komt er een originele keuken uit de oorlog waar men ontbijt en eventueel lunch kan kopen, verder komen er nog 1
of 2 frituur wagens.
Wat betreft de overnachtingsmogelijkheden, op het zogenaamde witte kamp kan men met tent, caravan,of camper terecht en heeft men een originele groene tent kom je op het zogenaamde groene (voertuigen) kamp te staan.
Ton heeft beloofd dat in de tweede helft van januari de nieuwe website van santa fe klaar is en de film is begin februari klaar ( toch leuk zo'n schietende Vickers K).
Arno hou de site in de gaten of bel of mail mij als je nog meer informatie nodig hebt.

Groetjes,
Wim.
P.S. Ik heb voor 90% zeker een Amerikaanse mijnenveger uit 1943 geregeld."
Cheerio,Arno

De site van Santa Fe is geupdate. Er is nu de hele agenda bekend. Ook zijn er wat plezierige mededelingen over deelnemende voertuigen. Sherman, Achilles, Chaffeee zijn deze keer ook aanwezig. Cheerio, Arno http://www.santafe-online.nl/NL/index.html

Terug
Bovenaan