Hoi mensen, ik heb een mailtje gehad van de organisatie. Dit wil ik jullie niet onthouden.. Geniet, ook al wordt ff gevloekt. "Afgelopen maandag hebben we vergaderd over het santa fe weekend.
Het "weekend" duurt in ieder geval (voor degene die daar zin in heeft) van za.17 t/m zo.25 juni, je leest het goed meer dan 1 week.
Ik heb met de andere mensen van de organisatie afgesproken dat ik 2 boog tenten krijg voor de modelbouw jongens.
Het zal zo zijn dat mensen die spullen willen verkopen (dit geldt ook voor de militaria markt)van de organisatie een soort marktkraam kunnen huren waar ze hun spullen te koop kunnen aanbieden.Het is nog niet bekend wat dit gaat kosten maar ik hou je hierover wel op de hoogte.
Mensen die alleen spullen hebben om aan het publiek te laten zien ( zoals bv. de radiografisch bestuurbare tanks) die hoeven hiervoor natuurlijk niks te betalen.
Voor de tank mensen zullen we bij de boogtenten een zand baan aanleggen, je moet me wel even laten weten hoe groot deze moet zijn en welk soort zand het beste hiervoor gebruikt kan worden.
Als het goed is komt er een originele keuken uit de oorlog waar men ontbijt en eventueel lunch kan kopen, verder komen er nog 1
of 2 frituur wagens.
Wat betreft de overnachtingsmogelijkheden, op het zogenaamde witte kamp kan men met tent, caravan,of camper terecht en heeft men een originele groene tent kom je op het zogenaamde groene (voertuigen) kamp te staan.
Ton heeft beloofd dat in de tweede helft van januari de nieuwe website van santa fe klaar is en de film is begin februari klaar ( toch leuk zo'n schietende Vickers K).
Arno hou de site in de gaten of bel of mail mij als je nog meer informatie nodig hebt.
Groetjes,
Wim.
P.S. Ik heb voor 90% zeker een Amerikaanse mijnenveger uit 1943 geregeld." Cheerio,Arno