Heren dank je wel voor de comments.
Eelke : dank je voor je reactie
Jan: bedankt. Ik ben helaas zaterdag niet in Gorichem.. volgende keer dan maar. Kan ik gelijk de rooie E10 eens goed bekijken 8)
Hugo: bedankt, 'k zie je den 8ste!
Kanne : bedankt, laat je maar gaan hoor ik kan wel wat hebben. Van opbouwende kritiek krijg ik nooit te veel.
Bart: dank je, leuke foto's!. Ik had eerst zoiets groots in gedachten maar ben (gelukkig tijdig) tot inkeer gekomen
🙂
Marc De Greef zei:
hoi Staf;
ik weet dat je misschien nog niet zo ver bent maar ik denk wel dat je dingen ook vroeg genoeg op voorhand plant om op mijn volgende vraag te kunnen beantwoorden, ik veronderstel dan dat je de spoorbilzen ook zult veranderen, met welk materiaal ( soort hout?) zou je dat dan doen....
ben niet curieus maar zou het graag willen weten, ben ook van plan om zo eens een spoor te gebruiken en die vanuit de dragon doos zijn....maar... heu....
bedankt op voorhand
Marc
Marc,
Ik ben nog niet zeker of ik de bielzen wel ga toevoegen. In mijn beleving zullen die alleen maar aandacht weghalen van de scene. Onder de flatbed is er niets te beleven toch?..
😕
Als ik ze zou toevoegen zou ik hardhout nemen (5X8mm is de maat die je moet hebben) en daar wat mee experimenteren voor barsten enzo.
donker hout zou ik eerst ontkleuren (bleker en afgeleefd) met zuurstofwater (3 % H2O2 of waterstofperoxide).
daar gaan we weer... 😕
Weet iemand trouwens waar je metalen (of plastic) treinspoorstaven kan kopen?
Update:
Flakmans met een verfjas:
nog een beetje basic...maar ik kan me (na het filteren) weer gaan uitleven met het fijne penseeltje 8)
Tot devolgende,
Staf