- Interesses
- Halftracks en alles wat zich rondom Tilburg heeft afgespeeld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hi Rob,Ik kreeg elders een opmerking dat de Panther te laag staat aan de achterkant. Moet zeggen dat het inderdaad aan de lage kant is.
Wat vinden jullie? Aanpassen of niet?
Bekijk bijlage 69139

Patroonband 🙂kogelriem
Patroonband 🙂
Oja.. dat ook nog 😅Dank mannen!
@ Elco: moet ook de base van het dio nog afmaken 🤪
Maar dat zou redelijk snel klaar kunnen zijn hoop ik.
AI (en je mag hier zelf de waarde aan geven, die je wilt) zegt hier het volgende over :Verbeteren vind ik heel flauw Jakko, maar het is schakelband of gurt
In het Nederlands heet zo’n ding een patroonband. Ondertitelaars e.d. weten dat blijkbaar meestal niet en hebben het dan over een kogelriem. „Gurt” slaat in het Nederlands helemaal nergens op, dat is Duits voor „riem” en wordt in die taal ook gebruikt voor patroonband, als afkorting voor Munitionsgurt.Verbeteren vind ik heel flauw Jakko, maar het is schakelband of gurt
Misschien kunnen we afspreken, dat we elkaar alleen verbeteren bij feitelijke onjuistheden betreffende modelbouw en de historische context.Ik begrijp het wel, het gecorrigeer van pietluttigheden is niet altijd relevant en zeker niet fijn om steeds te moeten lezen.
Het zal uiteraard goed bedoeld zijn maar komt soms wat betweterig en schoolmeesterachtig over.
Alternatieve feiten? 😉Er is geen goed of fout naar mening mening.