Bedankt voor de reacties.
Timo, ik heb geen wegwijzer met Roosendaal. Als je een foto weet te vinden wil ik die wel namaken. Dat breidt het assortiment uit. Ik kan wel van die Duitse kom borden voor je maken. Als je weet waar ze vandaan kwamen kan de naar ... kant ook gemaakt worden.
Peter, de afbeelding is niet op schaal. Bovendien is het een lage resolutie JPEG, dat print niet strak.
Ik ga hier geen decalsets van maken omdat het de bedoeling is om de borden en wegwijzers als bouwplaat aan te bieden. Gewoon van papier dus. Ik doe een foto van proeven die ik gemaakt heb, dan is duidelijker wat het moet worden. Het zijn bouwbeschrijvingen en alle onderdelen die je nodig hebt. Ik zal binnenkort een overzicht maken van de wegwijzers en borden die ik nu klaar heb.

Voor de goede orde, papier is een veelzijdig materiaal dat goed te verwerken is. Ouderwets snijden, knippen, vouwen en plakken. De kwaliteit van de prints is prima, ze zijn behoorlijk kleurecht. Je moet ze natuurlijk niet tijden in de volle zon zetten. Weliswaar is dit geen materiaal dat modelbouwers in het bloed zit, uitzonderingen daargelaten, maar goed zelf te produceren. En veel goedkoper dan 3D printen of foto-ets.
Ik doe nog wat foto's van de paal van de wegwijzer. Deze is uit één stuk gevouwen en geplakt.

Als laatste nog bovenkanten voor munitiekisten.