- Interesses
- De meidagen '40, m.n. de rol van de 9.Panzer Division + de gebeurtenissen in NO-Brabant.
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Vooral spul m.b.t. de meidagen.
Dag medeplakkers 🙂
Ik had de wachttoren van MB al een tijdje op de plank liggen.
Wilde 'm namelijk voor mijn vader maken als een soort herinnering aan onze reis samen naar Auschwitz, een jaar of 3 geleden.
Maar ik had helaas nooit inspiratie, tot er van de winter op ML een dio voorbij kwam waarbij een treinwagon naast prikkeldraad stond.
Dat heeft ertoe geleid dat ik tot onderstaand idee kwam.
Met ontzettend veel hulp van Henk & Piet van ZHZ, is het ook uiteindelijk nog eens uitgevoerd.
Mannen, nogmaals mijn dank!! Zonder jullie hulp had het niet zover gekomen 😀
Jammer genoeg doen de foto's het niet helemaal recht, want de figuren glimmen veel meer dan ze in werkelijkheid doen.
Ik had jammer genoeg geen erg in reflectie van dag-/zonlicht.... Foto's maken blijkt toch weer een kunst op zich...
Nu benieuwd of het volgende week ook gewaardeerd wordt 😉 🤣
Groet, Erwin
Ik had de wachttoren van MB al een tijdje op de plank liggen.
Wilde 'm namelijk voor mijn vader maken als een soort herinnering aan onze reis samen naar Auschwitz, een jaar of 3 geleden.
Maar ik had helaas nooit inspiratie, tot er van de winter op ML een dio voorbij kwam waarbij een treinwagon naast prikkeldraad stond.
Dat heeft ertoe geleid dat ik tot onderstaand idee kwam.
Met ontzettend veel hulp van Henk & Piet van ZHZ, is het ook uiteindelijk nog eens uitgevoerd.
Mannen, nogmaals mijn dank!! Zonder jullie hulp had het niet zover gekomen 😀
Jammer genoeg doen de foto's het niet helemaal recht, want de figuren glimmen veel meer dan ze in werkelijkheid doen.
Ik had jammer genoeg geen erg in reflectie van dag-/zonlicht.... Foto's maken blijkt toch weer een kunst op zich...
Nu benieuwd of het volgende week ook gewaardeerd wordt 😉 🤣
Groet, Erwin