Hoi allemaal,
na een lange periode van afwezigheid (wegens technische problemen) ben ik weer helemaal terug met mijn modellen en als het goed is betere foto's 😉
Maar goed ik heb dus een hele poos niets kunnen showen maar ik heb wel gebouwd natuurlijk en zoals bijna altijd bouw ik OOTB. Twee van deze modellen zijn de Mercedes 701 (in ambulance uitvoering) en een Krupp Protze.
Hieronder enkele foto's van deze modellen na alle bewerkingen te hebben gehad.
Allereerst de M701
plaatje 1
plaatje 2
plaatje 3
plaatje 4
plaatje 5
plaatje 6
plaatje 7
en dan nu de Krupp Protze
plaatje 1
plaatje 2
plaatje 3
plaatje 4
plaatje 5
plaatje 6
Zo dat was het dan weer voor vandaag mijn eerste twee topics (er is er ook een geplaatst bij een ander forum) zijn weer geplaatst en er zullen er zeker meer volgen.
Veel kijk plezier
Groet to all
Eric
na een lange periode van afwezigheid (wegens technische problemen) ben ik weer helemaal terug met mijn modellen en als het goed is betere foto's 😉
Maar goed ik heb dus een hele poos niets kunnen showen maar ik heb wel gebouwd natuurlijk en zoals bijna altijd bouw ik OOTB. Twee van deze modellen zijn de Mercedes 701 (in ambulance uitvoering) en een Krupp Protze.
Hieronder enkele foto's van deze modellen na alle bewerkingen te hebben gehad.
Allereerst de M701
plaatje 1
plaatje 2
plaatje 3
plaatje 4
plaatje 5
plaatje 6
plaatje 7
en dan nu de Krupp Protze
plaatje 1
plaatje 2
plaatje 3
plaatje 4
plaatje 5
plaatje 6
Zo dat was het dan weer voor vandaag mijn eerste twee topics (er is er ook een geplaatst bij een ander forum) zijn weer geplaatst en er zullen er zeker meer volgen.
Veel kijk plezier
Groet to all
Eric